حجت‌الاسلام قمی:

وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تببین مکتب شهدا و مکتب حاج قاسم است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما خود را موظف به تبیین راه و مکتب شهدا می‌دانیم و همه گروه‌های سرود، جشنواره‌ها و همه فعالیت‌ها، در راستای تکریم مکتب شهدا و مکتب حاج قاسم شکل گرفته است.
کد خبر: ۴۳۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ - 27January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اختتامیه جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی پس از تشکر و قدردانی از کلیه گروه‌های شرکت کننده در جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» اظهار داشت: خداوند رسالت تبلیغ دین را به عهده خانواده اولیای الهی گذاشته است. بعد از پیامبر، اهل بیت این رسول گرامی موظف به اقامه حق بودند. در حال حاضر نیز سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر تبیین مکتب شهدا خود را دارای مأموریت مسلم می‌داند.

وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تببین مکتب شهدا و مکتب حاج قاسم است

وی ادامه داد: ما خود را موظف به تبیین راه و مکتب شهدا می‌دانیم و همه گروه‌های سرود، جشنواره‌ها و همه فعالیت‌ها، در راستای تکریم مکتب شهدا و مکتب حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است.

حجت الاسلام قمی با اشاره به حضور مادر شهیدان طارمی در این آئین گفت: امیدواریم توفیق روز افزون خدمت به خانواده شهدا را داشته باشیم.

راهیابی ۴۳ اثر به داوری جشنواره «رفیق خوشبخت ما»

در ادامه این مراسم، روح الله عبداللهی دبیر جشنواره «رفیق خوشبخت ما»، گفت: اطلاع رسانی این جشنواره از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌ها انجام شد و تا ۱۳ دی ماه دریافت آثار ادامه یافت.

وی ادامه داد: تنظیم شیوه نامه داوری، کدگذاری آثار دریافتی و بررسی آثار در دو بخش صوت و نماهنگ از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه بوده است. در بخش صوت؛ شعر، تکخوان، تنظیم، موسیقی، و گروه کر، در بخش نماهنگ؛ شعر، تک‌خوانی، موسیقی و گروه کر، ایده، فیلمنامه، تدوین، کارگردانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تببین مکتب شهدا و مکتب حاج قاسم است

عبداللهی با بیان اینکه ۵۸ اثر به این جشنواره ارسال شد، افزود:۴۳ اثر به بخش داوری راه پیدا کردند که از این میان ۵ اثر در بخش سرود، ۵ اثر در بخش نماهنگ، ۱۰ گروه شایسته تقدیر و یک گروه نیز منتخب ویژه جشنواره شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در پایان گفت: با حمایت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما آثار برتر این جشنواره جهت تولید کار فاخر، در قالب آلبوم تقدیم مخاطبان خواهد شد.

در ادامه این مراسم گروه سرود «صفیر عشق» به سرپرستی مجید رجبی به اجرای برنامه پرداخت و اجرای سرود گروه «نسیم رحمت» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام سهرابی مدیرکل تبلیغات استان تهران، از مادر شهیدان طارمی و برگزیدگان این جشنواره تقدیر و تجلیل به عمل آمد و در پایان از آلبوم این جشنواره رونمایی شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها