استاندار مازندران:

جامعه مدیون فداکاری مادران و همسران شهدا است

استاندار مازندران به مناسبت سالروز وفات حضرت‌ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد. ‎
کد خبر: ۴۳۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ - 27January 2021

جامعه مدیون فداکاری مادران و همسران شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت سالروز وفات حضرت‌ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد. ‎

در این پیام آمده است:

سیزدهم جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، بزرگداشت بانوی ماجده و بزرگواری است که حیات گرانقدر خویش را صرف حمایت و صیانت از ولایت نمود و با صبر، پایمردی و استقامت در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش در راستای ادای دین خود به اسلام در شمار فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

مادران شهید که با دستان خویش بار سفر عزیزان خود را به سنگرهای صبح و ستاره و جبهه‌های خون و حماسه بر بستند و پس از شهادت عزیزترین گوهرهای حیات خویش در راه ولایت و عزت ایران و اسلام صبر و بردباری پیشه نمودند و بانوان گرانقدری که پس از شهادت همسران خویش به تدوام آرمان‌های آنان همت گماشتند و در تربیت فرزندان خود در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت کردند، الگوهایی چنین بزرگ و جاودان را در برابر خویش داشتند.

نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای والامقام و افتخاری برای این زنان ایران اسلامی که امروز خود به الگوی استقامت و ایثار بدل شدند و حماسه‌ای جاودان خلق کردند و جامعه ما همیشه مدیون بزرگی و فداکاری آنان است که فرزندان خود را برای سرافرازی ایران اسلامی فدا نمودند.

اینجانب سالروز وفات بزرگ الگو و نماد پاکی و صبر و شجاعت، حضرت ام البنین (سلام الله علیها)، از پایداری و فداکاری مادران و همسران شهدا تجلیل می‌نمایم و از آستان خداوند قادر متعال، عافیت، بهروزی و سربلندی برای این بانوان گرانقدر مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار