فرماندار تکاب:

انتقال پیام و اهداف انقلاب به نسل جوان ضروری است

امیر ستوده‌فر گفت: انعکاس دستاوردهای نظام در زمینه توسعه کشور و انتقال پیام و اهداف انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان ضروری است از این رو در شرایط فعلی می‌توان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به بستری برای اقدامات فرهنگی دهه فجر تبدیل کرد.
کد خبر: ۴۳۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ - 27January 2021

انتقال پیام و اهداف انقلاب به نسل جوان ضروری است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر ستوده‌فر، فرماندار تکاب، امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم‌ها، ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بستر و ظرفیت مناسبی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی افزود: انعکاس دستاوردهای نظام در زمینه توسعه کشور و انتقال پیام و اهداف انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان ضروری است از این رو در شرایط فعلی می‌توان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به بستری برای اقدامات فرهنگی دهه فجر تبدیل کرد.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شیوه‌های متفاوت و جدید به صورت پرشور برگزار خواهد شد، بیان‌ کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه‌فجر امسال از ظرفیت فضای مجازی به‌صورت بهینه و گسترده استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا، نظارت بر فعالیت اصناف و نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های عمومی را با جدیت و دقت بیشتری طبق روال گذشته انجام دهند.

ستوده‌فر با قدرانی از همکاری مردم در مقابله با کرونا و اقدامات تیم‌های عملیاتی طرح شهید سردار سلیمانی در زمینه پیشگیری از شیوع این ویروس ادامه داد: نمونه گیری‌ها و شناسایی زودهنگام بیماری توسط تیم‌های طرح بسیج محله محور شهید سردار سلیمانی نیز همچنان با تلاش بسیجیان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند اضافه کرد: علاوه بر اقدامات ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد کرونا شهرستان، اجرای طرح محله محور شهید سردار سلیمانی نقش موثری در کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا ایفا کرد.

ستوده‌فر گفت: بدون همکاری مردم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان امکان کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا وجود نداشت و امیدواریم این همکاری برای بهبود شرایط و کاهش روزانه میزان مبتلایان همچنان ادامه ‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار