مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

برجسته نشان دادن نقش همه شهدا در دوران دفاع مقدس مطالبه خانواده‌های شهداست

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی با اشاره به مطالبه خانواده‌های شهدا مبنی بر برجسته نشان دادن نقش همه شهدا در دفاع مقدس، گفت: در برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسمات بزرگداشت شهدا، تولید آثار هنری و ادبی، باید حفظ نام و یاد همه شهدا از هر صنف، قشر، قومیت، گروه سنی مد نظر باشد.
کد خبر: ۴۳۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 27January 2021

مطالبه خانواده‌های شهدا مبنی بر برجسته نشان دادن نقش همه شهدا در دفاع مقدس، به‌حق است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: آرامش و امنیت کنونی امروز ما مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت، صبر و پایداری خانواده‌های آنهاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با اشاره به ایام بزرگداشت و تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: مادران و همسران شهدا با تقدیم عزیزترین داشته‌های خود، یعنی همسران و فرزندانشان، تاریخ را به گونه ای دیگر در حمایت از اسلام ناب محمدی (ص) تکرار کردند.

وی افزود: دفاع مقدس متعلق به قشر و طبقه خاصی نیست، همه ملت از اقشار و گروه‌های سنی مختلف در دفاع مقدس نقش داشتند.

سرهنگ رشیدی با اشاره به مطالبه خانواده‎های شهدا مبنی بر برجسته نشان دادن نقش همه شهدا در دفاع مقدس، تصریح کرد: در برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسمات بزرگداشت شهدا، تولید آثار هنری و ادبی، باید حفظ نام و یاد همه شهدا از هر صنف، قشر، قومیت، گروه سنی و ... مد نظر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: در جلسه‌ای که با استاندار لرستان داشته ایم، بیان کردیم که ما نیز در جلسات شورای شهر که تصمیماتی در راستای نامگذاری میادین، خیابان‌ها و کوچه ها گرفته می‌شود حضور داشته باشیم و در خصوص نامگذاری این مکان‌ها به نام شهدا پیشنهادات و نظرات خود را مطرح  کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار