صبح امروز؛

برگزاری مراسم تجلیل از مادران شهدا در تپه نورالشهدای گرگان

مراسم تجلیل از مادران شهدا با عنوان «مادران انتظار» با حضور شهردار گرگان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، جمعی از مسئولین و همچنین مادران معظم شهدا، در تپه نورالشهدای گرگان و در جوار هشت شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 28January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم تجلیل از مادران شهدا و آیین درختکاری یادمان شهدای گرگان با عنوان «مادران انتظار» با حضور شهردار گرگان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، جمعی از مسئولین و همچنین مادران معظم شهدا، در تپه نورالشهدای گرگان و در جوار هشت شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان ضمن گرامیداشت ایام تکریم مادران معظم شهدا، اظهار داشت: در راستای تکریم مادران معظم شهدا اقدامات خوبی در سطح شهر گرگان از جمله مصاحبه با مادران شهدا و انتشار آن در قالب کلیپ، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت تکریم مادران شهدا در پارک شهر گرگان، مراسم درختکاری با حضور مادران شهدا در تپه نورالشهدای گرگان و تجلیل از بانوان حافظ کل قرآن کریم صورت گرفته است.

وی افزود: این مراسمات با یاد و نام امام راحل و همه شهدا و همه کسانی که در راه حق مجاهدانه زندگی کردند و از افتخارات این سرزمین هستند، برگزار می شود.

اجرای سرود توسط گروه آوای انتظار و کاشت نهال درخت به نیت همه مادران معظم شهدا، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برگزاری مراسم تجلیل از مادران شهدا در تپه نورالشهدای گرگان

برگزاری مراسم تجلیل از مادران شهدا در تپه نورالشهدای گرگان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار