مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید خبر داد؛

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به جانبازان شیمیایی سردشت

«سعید عطاری» از آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به اهالی سردشت که توسط کمیسیون پزشکی به عنوان جانباز شناخته می‌شوند خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 28January 2021

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به جانبازان شیمیایی سردشتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بازدید صورت گرفته از کلینیک مصدومین شیمیایی شهرستان سردشت، اظهار داشت: در این بازدید که با همراهی معاون اجرایی محترم بیمه دی انجام شد، مسائل و مشکلات کلینیک در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به منظور برطرف کردن این مسائل تصمیماتی اتخاذ شد که مهم‌ترین آن‌ها افتتاح دفتر بیمه دی در محل کلینیک جهت سهولت و سرعت دسترسی ایثارگران معزز به خدمات بیمه‌ای، افزایش تعرفه پزشکان متخصص و عمومی درمانگاه به تعرفه‌های بخش خصوصی به‌منظور جلب همکاری پزشکان در سطح شهر و پیگیری برای تأمین دارو‌های مورد نیاز بود.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت و ضرورت خدمت‌رسانی مناسب به جانبازان شیمیایی گفت: در حال حاضر ارائه خدمات درمانی توسط کلینیک مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام ظرفیت صورت می‌گیرد.

عطاری با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: در تماسی با دکتر حسنی معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شد به منظور اجرایی شدن ماده ۲ قانون شناسایی و حمایت از مصدومین شیمیایی و تأمین خدمات درمانی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زودی جلساتی با مسئولان این دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها