مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

مادران شهدا اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

«عبدالله مرتضوی» از مادران شهدا به عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت یاد کرد و گفت: نام و یاد مادرانی همچون شما سبب عزت و افتخار نظام است.
کد خبر: ۴۳۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 28January 2021

مادران شهدا اسطوره‌های صبر و استقامت هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در دیدار با خانواده شهیدان «سیدمحسن، سیدمحمود و سیدصفرعلی اینالو» با قدردانی از یک عمر مجاهدت خالصانه و استقامت صبورانه مادران و همسران شهدا در راه آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شما نمونه روشن و کامل از صبر و استقامت الهی هستید و با توسل به ساحت حضرت ام البنین (ع)، ارزش‌های واقعه عاشورا را دوباره زنده کردید.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران از همسر و مادر معظم شهیدان به عنوان یک مظهر اقتدار و جاودانگی یاد کرد و افزود: ارادت به شما و خدمت به ساحت شهدای شما علی‌رغم یک وظیفه برای ما که خادمان شما هستیم یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود و اگر امروز در مقام قدردانی و نوکری شما اینجا حضور داریم، برای این است که یاد و نام شهدای شما در کنار سایر شهیدان باقی بماند.

مرتضوی قدرت مادران شهدا را برگرفته از ایمانشان معرفی کرد و افزود: اینکه یک مادر در برابر این همه مصبیت صبر کند، چیزی جز ایمان قوی و توکل بر خدا نیست؛ مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.

در این دیدار حاجیه خانم «نجمه عبادی» مادر معظم شهیدان اینالو با بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش گفت: فرزندانم درس خوانده مکتب امام حسین (ع) بودند و عاشقانه و با توسل به اربابشان، طریق شهادت را انتخاب کردند.

شهید «سید صفرعلی ایلانلو» سال ۱۳۶۵ در یکی از مناطق عملیاتی جنوب کشور و شهیدان «سید محسن و سید محمود اینالو» سال ۱۳۶۲ و به فاصله پنج ماه از یکدیگر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها