با عنوان «پسرم، حسین»؛

کتاب زندگی و خاطرات شهید «حسین مالکی نژاد» در قم رونمایی شد + تصاویر

آئین رونمایی از کتاب «پسرم، حسین»، روایت زندگی مداح شهید حسین مالکی‌نژاد از زبان مادر، طی مراسمی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ - 28January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آئین رونمایی از کتاب «پسرم، حسین»، روایت زندگی مداح شهید حسین مالکی‌نژاد از زبان مادر، طی مراسمی با حضور تعدادی از مادران بزرگوار شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و در قالب برنامه زنده دلیرستان از شبکه استانی سیمای قم شهدا برگزار شد.

در این آیین، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، حاج علی مالکی نژاد برادر شهید، مادر بزرگوار شهید و سردار حاج حسین کاجی مدیرعامل انتشارات حماسه یاران و تعدادی از مادران معزز شهدا حضور داشتند.

«پسرم، حسین» روایت زندگی و شهادت مداح شهید حسین مالکی نژاد است که به قلم فاطمه دولتی در ۱۶۰ صفحه، به همت انتشارات حماسه یاران روانه بازار نشر شده است.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: «هر بار که به صورتم در آینه نگاه می‌کنم، انگار یک چین به چروک‌های پیشانی‌ام اضافه شده. هر چینِ صورتم قصه‌ای دارد. خوب می‌دانم اولین چین وقتی به صورتم افتاد که از خانه‌ی باباجی برگشتم خانه. معصومه خانم را دیدم، همراه یکی از زن‌های همسایه ایستاده بودند جلوی درِ خانه‌مان و حرف می‌زدند. همین‌که چشمشان به من افتاد، حرفشان را قطع کردند. دیدن دو زن، که در گوش هم پچ‌پچ می‌کنند و لب به دندان می‌گیرند، شاید یک اتفاق عادی باشد، اما برای مادری که دو پسرش را فرستاده جنگ، ترسناک است»

کتاب مذکور تلفیقی از زندگی مادر و فرزندِ شهید اوست و خواندن آن می‌تواند به خواننده کمک کند تا با تاثیرِ خانواده، خصوصا مادر در تربیت و رشد شهید حسین مالکی نژاد آشنا شود و از مادر شهید برای ادامه زندگی خود سرمشق بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار