دبیر دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت به دفاع‌پرس خبر داد؛

تجلیل از پژوهشگران بین‌المللی در اختتامیه دوسالانه آثار برتر پژوهشی

حسن علایی فعال از تجلیل پژوهشگران بین‌المللی حوزه مقاومت در آیین اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰ - 30January 2021

«حسن علایی فعال» دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از برگزاری مراسم اختتامیه اولین رویداد در ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه ۱۴ بهمن خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن خلیج فارس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم، ضمن اعلان نتایج داوری «کتاب‌ها» و «رساله‌های دکتری»، از «پژوهشگران برتر دفاع مقدس و مقاومت» و «مراکز برتر پژوهشی» نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: امسال و در مراسم اختتامیه این رویداد از دو چهره بین‌المللی حوزه پژوهش از کشورهای سوریه و عراق تجلیل خواهد شد؛ این اقدام به‌نوعی وجهه بین‌المللی به این مراسم خواهد داد و در سال‌های آتی با پرداختن به مراکزی که از کشورهایی حوزه مقاومت پژوهشگران فعال، آثار و تالیفیات پژوهشی به‌انجام رسانده‌اند پررنگ‌تر دنبال خواهد شد.

علایی فعال درخصوص مهمانان ویژه این مراسم گفت: علاوه بر حضور مسوولین مراکز پژوهشی نظامی و دستگاه‌های فرهنگی و همچنین پژوهشگران مطرح این عرصه، مهمانان ویژه لشکری و کشوری به این مراسم دعوت شده‌اند و حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها