سرلشکر رضایی:

ماه‌ها و سال‌های حساسی را پیش رو داریم/ باید به فریاد مردم و انقلاب برسیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ماه‌ها و سال‌های حساسی را پیش‌رو داریم، گفت: امروز نیاز به کمک پیشکسوتان دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و باید به میدان آمده و به فریاد مردم و انقلاب برسیم.
کد خبر: ۴۳۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ - 29January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به یک نهاد پرآوازه در جهان تبدیل شده، اظهار داشت: سپاه را نه به واسطه موشک‌های نقطه‌زن، بلکه به‌واسطه عظمتی که ایجاد کرده است، می‌شناسند.

وی با اشاره به نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در تشکیل سپاه و افتخارآفرینی‌های این نهاد، خطاب به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس افزود: هر موفقیتی که سپاه به بدست می‌آورد سهمی از آن متعلق به شماست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپاه را اولین و آخرین سنگر انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: سپاه بسیاری از خطرات را در همان آغاز در نطفه خفه می‌کند و اگر خطری هم از دیوارهای نظام عبور کند توسط سپاه دفع خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه بازنشستگی در بین ما پاسداران معنایی ندارد،گفت: ما برای شهادت وارد سپاه شدیم و اگر توفیق شهادت پیدا نکردیم به این معنی نیست که منتظر جهاد، خدمت و شهادت نیستیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، گفت: با این نام‌گذاری خواستیم بگوییم که ما حسینی هستیم و حسینی زندگی می‌کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امروز نیز که اقتصاد روی زمین بوده و معیشت مردم دچار مشکل شده است باید پاسدارهای دیروز انقلاب به میدان آمده و به فریاد مردم و انقلاب برسیم.

رضایی به اوضاع سیاسی و نظامی منطقه هم اشاره داشت و ابراز کرد: امروز که اسرائیل در برخی کشورهای منطقه خاورمیانه نیروهایش را پیاده کرده و پایگاه می‌سازد، پیشکسوتان دفاع مقدس باید به توصیه امام خمینی (ره) به پاسداران عمل کرده و در تمام صحنه‌های انقلاب آماده باشند.

وی با تاکید بر اینکه ماه‌ها و سال‌های حساسی را پیش‌رو داریم، گفت: امروز نیاز به کمک پیشکسوتان دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز کشور ما به یک تحول و اقدام جدی نیاز دارد و اگر کمک نکنیم که نسل‌های سوم و چهارم جنگ ساخته شود 10 سال دیگر با خطرات جدی روبرو می‌شویم و دیگر نمی‌توانیم خودسازی گذشته را داشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه نباید احساس پیری و بازنشستگی کنیم، متذکر شد: امروز موقع کمک به مردم و انقلاب اسلامی و همچنین شکستن پایگاه‌های اسرائیل در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار