دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ریل‌گذاری اشتباه در فرهنگ و اقتصاد سبب فقر و بیکاری شده است

محسن رضایی با بیان اینکه ریل‌گذاری اشتباه در فرهنگ و اقتصاد سبب فقر، بیکاری، تبعیض و فساد شده است، گفت: خواسته مردم این است که دولت‌مردان راه شهدا را حفظ کنند.
کد خبر: ۴۳۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ - 29January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و اظهار داشت: شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد از مظلوم‌ترین، عزت‌مندترین و باافتخارترین شهدای کشور  هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عزتمندی و غیرت مردان همیشه در صحنه لر بر کسی پوشیده نیست، افزود: مردم و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیروزی انقلاب و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند.

رضایی عنوان کرد: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ‌های رزمی، تکاوران، یگان‌ها و گردان‌های 48 فتح در عملیات والفجر هشت، خط‌شکنی عبور از اروند، پاکسازی خطوط و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس غیرتمندانه در مقابل دشمن بعثی جنگیدند.

وی با بیان اینکه ایثار مکتب شهدا و از خودگذشتگی فرهنگ شهدای ما بود، متذکر شد: شهدا به خاطر نظام و اسلام در مقابل موشک‌ها و بمباران‌های دشمن ایستادند و به همین دلیل، این ازخودگذشتگی‌ها بسیار باعظمت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه شهدا در مقابل دشمن ایستادند تا اسلام باشد و ایران سرافراز و سربلند بماند، گفت: امروز باید میراث شهدا که برگرفته از عزت و امنیت است حفظ شده و در کشورهای اسلامی پیاده‌سازی شود.

رضایی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس در برخی از ادارات کشور ریل را عوضی گذاشتند و امروز میلیون‌ها بسیجی جبهه‌رفته و آب‌دیده از جنگ در اداره کشور و اداره فرهنگ و اقتصاد نقشی ندارند.

وی با بیان اینکه برخی از رزمندگان بسیجی دوران‌ دفاع مقدس در نهادهای نظامی ایستادند و ثمره آن را در موشک‌سازی، تانک‌سازی و پهبادسازی می‌بینیم، ابراز کرد: امروز مسئولیت اقتصاد و سیاست ما با رزمندگان دفاع مقدس نیست و ریل‌گذاری غلط و  ورود غریبه‌ها به فرهنگ و اقتصاد ما، سبب  فقر و بیکاری شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: اینکه امروز در مقابل یک قدرت منطقه‌ای ایستاده‌ایم و آمریکا را زمین‌گیر کرده‌ایم برگرفته از تفکر دفاع مقدس است. 

رضایی با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته ریل انحرافی به وجود آمده است و به همین دلیل امروز  در دهه پنجم با فقر، تبعیض و فساد روبرو هستیم، گفت: در کنار شهدا و عزتمندی‌های جمهوری اسلامی نباید شاهد فساد و تبعیض باشیم.

 وی با بیان اینکه متاسفانه رابطه دولت با مردم عوض شده است، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس رابطه مردم، دولت و جنگ یکی بود، ولی در این سه دهه دولت‌مردان سفره‌هایشان را از مردم جدا کرده‌اند، در حالی که دولت باید در کنار مردم بر روی یک سفره بنشیند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مردم ما رهبرشان را عاشقانه دوست دارند و اگر خطری برای نظام پیش بیایید جان خود را می‌دهند اما خواسته‌شان این است که دولت‌مردان راه شهدا را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار