امام جمعه عسلویه:

سردار سلیمانی مصداق انسان‌های مؤمن و با تقواست

حجت الاسلام «سیدعلی هاشمی نژاد» گفت: سردار سلیمانی از مصادیق انسان‌های مؤمن و با تقواست و همه ویژگی‌های آدم اهل تقوا در این بزرگ‌مرد مجاهد بود.
کد خبر: ۴۳۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ - 29January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی هاشمی نژاد» امام جمعه عسلویه در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سردار سلیمانی از مصادیق انسان‌های مؤمن و با تقواست و همه ویژگی‌های آدم اهل تقوا در این بزرگ‌مرد مجاهد بود.

وی گفت: بسیار غبطه می‌خوریم که با ویژگی‌های این شهید چقدر بین ما و او فاصله است. شخصیت کم نظیر شهید سلیمانی برای ما بهترین الگوست. او درس خدا محور بودن، درس تقوا داشتن و درس تهذیب نفس به ما داد. وصیت نامه این شهید را مطالعه کنید؛ مثل یک عاشق و معشوق با خدا حرف می‌زند. می‌گوید خدایا مرا پاکیزه بپذیر تا پاک به ملاقات تو بیایم.

هاشمی نژاد به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: دو انتخابات در پیش داریم. رهبر انقلاب می‌فرمایند در انتخابات باید منافع نظام و مصالح کشور بر منافع جناحی حزبی یا گروهی ترجیح داده شود.

وی افزود: چه کسانی که پای صندوق رأی می‌روند و چه کسانی که در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرند باید به منافع کشور و نظام توجه کنند. متعهد و متخصص انتخاب کنیم. باید با قصد خدمت وارد شوند. البته کم این طور آدم‌هایی پیدا می‌شوند که با قصد خدمت بیایند برای رسیدن به پست و مطامع دنیوی است با هدف مادی گرایی وارد می‌شوند.

امام جمعه عسلویه فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و افزود: حضرت امام فرمودند حفظ پیروزی انقلاب از اصل پیروزی مهم‌تر است. انقلاب به بار نشست و دوران‌های مختلفی را از سر گذراند اما برخی مثل موریانه به جان این انقلاب افتاده‌اند. رهبر انقلاب می‌فرمایند برگزاری جشن‌های دهه فجر مثل نیمه شعبان باشد دهه فجر ولادت امامت در این کشور است.

وی به اولین نطق وزیر خارجه جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: ایشان گفته است ایران باید قدم اول بردارد؛ چه قدم اولی؟ گفته هرنوع بازگشت آمریکا به توافق مدتی طول خواهد کشید. دارد پیام می‌دهد که دلبسته های آمریکا بیایید قدم اول بردارید. شاید ما برگشتیم هیچ جدول زمانی برای برداشتن تحریم‌ها اعلام نکرده‌اند. رهبر انقلاب به رئیس جمهور هم فرمودند عجله برای بازگشت به برجام نداشته باشید. باید اول تحریم‌ها بردارند. کسانی که منتظر آمریکا هستند یا احمق هستند یا مزد بگیر آمریکا.

هاشمی نژاد تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا همین اول راه حرفش را زد. رئیس مجلس جوابش را داد و موضع قاطعی گرفتند. مصوبه مجلس دارد اجرا می‌شود. پیشرفت در غنی سازی را دیدیم و قانون مجلس یازدهم درباره ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای به سرعت اجرا شد. مجلس ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار