توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی انجام شد؛

دیدار با جانبازی که ۳۸ سال نخوابیده است + تصاویر

سردار یوسفعلی‌زاده با جانباز دفاع مقدس رجب رشیدی‌نسب دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۳۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 30January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل جانباز «رجب رشیدی‌نسب» که به دلیل ضایعه مغزی در دوران دفاع مقدس، ۳۸ سال از عمر خود را پس از جنگ تحمیلی بدون خوابیدن سپری کرده است، با این جانباز سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن اظهار داشت: حقیقت آن است که حفظ کردن انقلاب از پیروزی آن سخت‌تر است و چه بسیار شخصیت‌هایی که در زمره نزدیکان امام خمینی (ره) بودند اما در تلاطمات و آسیب‌های پس از انقلاب، به دلایل گوناگون اسیر فتنه‌ها شده و به انحراف دچار شدند.

وی افزود: جامعه ایثارگران درخشان‎ترین کارنامه را در انقلابی شدن و انقلابی ماندن دارند و از آن جایی که رزمندگان ما باخدا معامله کردند و جان را برای حفظ این نظام به سوق الهی بردند، همین موضوع دستمایه بیمه شدن اعتقادات آن‌ها در گذار از فتنه‌ها خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جانبازان را معلم ملت خواند و خاطر نشان کرد: مردم وقتی با مشکلات اقتصادی و ناملایمات اجتماعی مواجه می‌شوند، بلافاصله به معتمدین خود نگاه می‌کنند و از رفتار آن‌ها الگو می‌گیرند و به خاطر اینکه جامعه ایثارگری ما به اهل‌بیت (ع) متوسل شده‌اند، معلمان و مراجع الگوبرداری این مردم هستند.

وی ادامه داد: عزت و آبروی خانواده‌های معزز شهدا به خاطر صبر زینبی آن‌هاست و اگر مشاهده می‌کنیم که مردم برای پیشکسوتان ایثار و شهادت ارزش و احترام قائل هستند، به این دلیل است که با در پیش گرفتن طریقت صبر و بردباری توسط این عزیزان، هیچ انحراف و لغزشی در جامعه ایثارگری مشاهده نشده است.

«رجب رشیدی‌نسب» از بسیجیان شهرستان فریمان در مهر ۱۳۶۱ در منطقه سومار به درجه جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار