فرمانده سپاه بیرجند خبر داد؛

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در بیرجند/ اعزام ۴۰ گروه جهادی به نقاط محروم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های بسیج بیرجند طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار خواهد شد و به دلیل شرایط موجود بیشترین فعالیت در زمینه فضاسازی سطح شهر بیرجند با محوریت انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 30January 2021

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در بیرجند/ اعزام ۴۰ گروه جهادی به نقاط محرومبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «حسین خراسانی‌مطلق»  امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: در بحث انقلاب اسلامی یک آرمان بزرگ در اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری مشاهده می کنیم که این آرمان زمینه ساز برای برپایی حکومت مهدوی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی نتیجه تلاش اولیا و انبیای الهی و مبارزان جبهه حق و عدالت است و مشاهده می‌کنید که در انقلاب اسلامی گام اول و دوم و سوم تشکیل تمدن اسلامی برداشته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به برنامه‌های بسیج در دهه مبارک فجر امسال گفت: رزمایش گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس در قالب برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و امنیتی یکشنبه ۱۲ بهمن توسط فرمانده سپاه پاسداران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خراسانی‌مطلق با بیان اینکه رزمایش میقات الصالحین در بیرجند طی دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: در قالب این رزمایش به طرح شهید «سلیمانی» جهت شناسایی افراد نیازمند و مبتلا به بیماری کرونا توجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های بسیج بیرجند طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، یادآور شد: امسال برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار خواهد شد و به دلیل شرایط موجود بیشترین فعالیت در زمینه فضاسازی سطح شهر بیرجند با محوریت انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با توجه به اینکه بیش از ۴۰ گروه جهادی از بیرجند طی این دهه به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا حداقل یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با هر یک از این گروه‌ها همراه شوند و به مشکلات مردم و هر منطقه بپردازند.

خراسانی‌مطلق به گشت های رضویون اشاره کرد و بیان داشت: این گشت ها در کنار نیروی انتظامی به برقراری امنیت در سطح شهر طی دهه مبارک فجر کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاروان‌های شادی طی دهه مبارک فجر در سطح شهر راه اندازی خواهند شد، گفت: جشن انقلاب و جشن میلاد کوثر نیز طی این دهه برگزار در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خاطرنشان کرد: در راستای بحث رزمایش کمک های مومنانه سه تعاونی به منظور توسعه اشتغال در بخش شاخنات بیرجند طی دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار