امروز صورت گرفت؛

دیدار با مادران شهیدان «محمدعلی اصغری» و «محمود فالیزکار» در رشت

«هاجر تحریری نیک صفت» رئیس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی، «سیده فاطمه شفیعی» سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی و «زهرا هاشمی» معاون خواهران بسیج دانشجویی استان گیلان، پیش از ظهر امروز با مادران معزز روحانی شهید «محمدعلی اصغری» و شهید «محمود فالیزکار» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۳۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 30January 2021

دیدار با مادر روحانی شهید «محمدعلی اصغری» و شهید «محمود فالیزکار» در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «هاجر تحریری نیک صفت» رئیس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی، «سیده فاطمه شفیعی» سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی و «زهرا هاشمی» معاون خواهران بسیج دانشجویی استان گیلان، پیش از ظهر امروز و در راستای طرح «سرکشی از خانواده‌های شهدا» در قالب دیدار در «خانه های نور»، با مادران معزز شهدای گیلان روحانی شهید «محمدعلی اصغری» و شهید «محمود فالیزکار» دیدار کردند.

«هاجر تحریری نیک صفت» رئیس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: مادران شهدا اسوه مقاومت و ایثار هستند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند.

رئیس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: گرامیداشت یاد  شهدا به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی باید همیشه در دلها جاری و ساری باشد و این فرهنگ به عنوان یک فرهنگ ارزشی باید در جامعه نهادینه شود و به نسل های آینده نیز منتقل شود.

وی متذکر شد: امروز به میمنت یاد و نام شهدا، انقلاب بیمه شده و به عنوان الگویی جامع در اختیار کشورهای تحت سلطه قرار گرفته تا پرچم مبارزه با ظلم، ستم و استکبار را به اهتزاز در آورند و با ظالمان و ایادی استکبار، به مبارزه برخیزند.

هاجر تحریری نیک صفت، انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از نهضت عاشورایی خواند و تاکید کرد: تا زمانی که این انقلاب بر پایه تفکرات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت کند، انقلاب ما جهانی خواهد شد و جوانان این مرز و بوم قله های افتخار را فتح خواهند کرد.

وی نقش خانواده معزز شهدا را در پیروزی انقلاب مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر این جان فشانی ها،  از خود گذشتگی ها و داشتن روحیه بالای مبارزه با استبداد و استکبار در خانواده های شهدا نبود امروز ما طعم شیرین پیروزی و آزادی را  نمی‌چشیدیم و هنوز در زیر یوغ استعمار گرفتار و در بند بودیم.

رئیس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان خانواده های شهدا را بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت خطاب کرد و افزود: اگر این سرمایه در جامعه حفظ شود بسیاری از ارزش های انقلاب در جامعه شکوفا خواهد شد و جامعه راه توسعه و پیشرفت را با سرعت وصف نشدنی طی خواهد کرد.

در این دیدار با اهدای هدیه ای به مناسبت ایام پرخیر و برکت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از مادران شهید «محمدعلی اصغری» و «محمود فالیز کار» به عنوان مادران نمونه تجلیل شد.

 در راستای منویات مقام معظم رهبری، هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان، سرکشی ماهانه از خانواده های شهدا در قالب گروه های دانش آموزی، دانشجویی، اساتید و مردمی و مسئولان در هر محله با عنوان دیدار در خانه های نور را اجرا می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار