مسئول بسیج جامعه زنان کشور خبر داد:

دیدار با خانواده هشت هزار شهید جامعه زنان کشور/ برگزاری بیش از ۱۴ هزار برنامه در کشور

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: بسیجیان جامعه زنان کشور به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن، با خانواده هشت هزار شهید جامعه زنان کشور دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 08April 2015

دیدار با خانواده هشت هزار شهید جامعه زنان کشور/ برگزاری بیش از ۱۴ هزار برنامه در کشور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "مینو اصلانی" مسئول بسیج جامعه زنان کشور، در نشستی خبری که به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن برگزار شده بود، از برگزاری ۷۲۲۰ همایش تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: زنان مجاهد و انقلابی امروز بعد از گذشت ۳۶ سال از عمر انقلاب همچنان در برابر هجمه دشمنان ایستادهاند و با آنها مقابله جدی نیز دارند. در واقع این حضور زنان در صحنههای دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب و اسلام نشان میدهد که در پشتیبانی از ارزشها صحنه را ترک نمی کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در ویژه برنامههای میلاد کوثر حضور یافتند، افزود: تهیه جهیزیه برای هفت هزار خانواده نیازمند، برپایی ایستگاههای سلامت در میعادگاههای نماز جمعه و انجام ویزیت رایگان در ۵۰۰ روستای محروم در کشورتوسط بانوان بسیج جامعه پزشکی، برگزاری جشن ۱۲هزار نفری میلاد کوثر در ورزشگاه آزادی تهران و برپایی ۶۶۰ نمایشگاه فرهنگی در سطح کشور، بخشی از برنامههای پیش بینی شده در هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان، پخت غذاهای محلی و مسابقات ورزشی در طول این هفته، بیان داشت: در جشن ۱۲ هزار نفری میلاد کوثر که در آن میهمانانی از کشورهای یمن، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، عمان، تاجیکستان و بلژیک حضور دارند، به یاد ۸۰ شهید کودک یمنی ویژه برنامههایی را برگزار خواهیم کرد.

وی سپس با بیان اینکه ۲۵۰۰مراسم تقدیر و تشکر از خانواده های شهدا و مادرانی که فرزندان موفق دارند نیز برگزار میشود، اظهار داشت: انجام ۴۲۰۰ مسابقه قرآنی، ورزشی، فرهنگی در استانها، ۱۱۴۰ مسابقه اینترنتی، ۳۵۰ افتتاحیه مهدهای کودک در مساجد، مسابقه عکس مادر با همکاری شبکه پنج سیما، کویر نوردی خواهران و دیدار با بانوان سالخورده بخش دیگری از برنامههای پیش بینی شده برای این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها