فعال رسانه‌ای:

تغییر مسیر تاریخ از الحاد به سمت توحید، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

محمدکاظم انبارلویی با تصریح بر اینکه تغییر مسیر تاریخ بشر در اواخر قرن ۲۰ و اوایل هزاره سوم بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: درحالیکه جهان به سمت الحاد پیش می‌رفت، انقلاب اسلامی یک حکومت دینی مستقل و آزاد را ارائه داد.
کد خبر: ۴۴۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 31January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برنامه «بدون خط خوردگی» «رادیو گفت‌وگو» در خصوص دستاورد‌های کلان انقلاب اسلامی با محمدکاظم انبارلویی فعال رسانه‌ای و کارشناس مسائل سیاسی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

محمدکاظم انبارلویی با تصریح بر اینکه تغییر مسیر تاریخ بشر در اواخر قرن ۲۰ و اوایل هزاره سوم بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: کسانی که تحولات فکری در ایران را در دهه ۴۰ و ۵۰ دنبال می‌کردند، می‌دانستند مسیر جهان به سمت الحاد و ایدئولوژی‌هایی که این کفریات را نمایندگی می‌کردند، شکل گرفته بود.

وی افزود: فاشیسم، لیبرالیسم و سوسیالیسم سه آموزه مدرنیته در قرن ۱۹ و ۲۰ بود که در اوایل قرن بعد بیستم موجبات دو جنگ جهانی اول و دوم را فراهم کردند و میلیون‌ها نفر در این مسیر کشته شدند که البته سبب شد فاشیسم و سوسیالیسم در همان قرن بیستم جوان مرگ شوند.

این فعال رسانه‌ای انقلاب اسلامی ایران را نقطه پایانی بر ایدئولوژی‌های غربی دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بر اساس آموزه‌های دینی بود و بنابراین نخستین دستاورد انقلاب در حوزه داخلی بود که به موجب آن توانستیم یک نظام سیاسی بدیع در جهان خلق کنیم که مختصات کاملا متفاوتی با نظامات متعارف جهان برپا کنیم.

وی با اشاره به چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی و ایستادگی آن در برابر مستکبرین، اظهار کرد: بر اساس مقاومتی که ملت ایران به ویژه جوانان در همه عرصه‌ها داشتند، قدرت‌های جهان را به زانو در آوردند.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی توضیح داد و بیان کرد: استقلال و آزادی و خارج کردن کشور از یوغ استعمار آمریکا و انگلیس دومین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. در پی این دستاورد، یک زیست مستقل و مبتنی بر آزادی ملت توانستیم تدارک ببینیم.

وی با بیان اینکه ایران در سایه استقلال و آزادی، پیشرفت‌های بزرگی در حوزه علم و فناوری کسب کرده است، گفت: این پیشرفت‌ها ایران را در بسیاری از رشته‌های علمی ارتقاء داد و هم اینک ایران در میان ده کشور برتر جهان در حوزه علمی قرار دارد.

انبارلویی تصریح کرد: پیشرفت‌های کشور نشان می‌دهد نه تنها در اثر انقلاب اسلامی پسرفت نداشته ایم بلکه پیشرفت‌هایی که در حال حاضر زبان زد ملت‌ها و دولت‌هاست، به دست آورده ایم.

این فعال رسانه‌ای تامین امنیت داخلی و خارجی نظام را چهارمین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: روز‌های سختی را در طول این سال‌ها پشت سر گذاشتیم و در همه نبرد‌ها سالم بیرون آمدیم. این پیروزی‌ها نشان داد انقلاب اسلامی می‌تواند امنیت خود را به صورت خودکفا تامین کند. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها