رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد؛

راه‌اندازی مجدد کارخانه «نای زرین خوانسار» با پیگیری‌های بسیج

حسن‌پور گفت: خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه «نای زرین خوانسار» پس از یک دهه توقف تولید، با پیگیری بسیج اصناف کشور مجدداً راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 31January 2021

خط تولید پارچه چادر مشکی ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود/ رونمایی از سامانه تامین سلامت و نذر سلامتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف، بازریان و فعالان اقتصادی کشور، درباره برنامه‌های این سازمان در دهه فجر امسال، اظهار داشت: روز ۱۵ بهمن تعداد ۱۱۴ سری جهیزیه کامل طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و سایر مسئولان، به زوج‌های جوان توسط بسیج اصناف استان سمنان اهدا خواهد شد و در همین راستا تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد نیز توسط خیرین اصناف و بازار در سراسر کشور آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند.

وی افزود: همچنین در روز ۱۶ بهمن، در استان قم شاهد امضای توافقنامه با معاونت محترم تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور با هدف توسعه و تعمیق ارزش‌های انقلابی در میان کسبه بازار و خانواده‌های آنان و همچنین مراجعین به مجتمع‌های تجاری خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: در ۱۹ بهمن هم از سامانه تأمین سلامت و نذر سلامتی در تهران رونمایی خواهیم کرد؛ این سامانه ضمن معرفی محصولات سلامت‌محور از جمله ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و دستگاه اکسیژن‌ساز، درگاهی برای مشارکت خیرین در پویش «نذر سلامتی» خواهد بود.

عضو دبیرخانه نظارت بر سازمان‌های صنفی افزود: مهم‌ترین برنامه سازمان بسیج اصناف در روز‌های پایانی سال و در طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتتاح و راه‌اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه «نای زرین خوانسار» در روز ۲۱ بهمن توسط سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین کشوری، استانی و محلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: این کارخانه در حدود یک دهه تعطیل بود که با همت و پیگیری‌های بسیج اصناف کشور در سال «جهش تولید» مجدداً به مدار تولید بازگشته است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: این سازمان در سال «جهش تولید» با به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی، توانست به تولید «ماسک سفید» اقدام کند و در پایان سال نیز خط تولید «چادر مشکی» را راه‌اندازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار