عشق به امام خمینی در وصیتنامه شهدای گیلان

شهدای گیلان در وصیتنامه‌های خود از عشق به امام خمینی نوشتند.
کد خبر: ۴۴۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ - 31January 2021

عشق به امام خمینی در وصیت نامه شهدای گیلان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت  ایام دهه فجر عشق به امام خمینی (ره) را در وصیت‌نامه شهدای گیلانی از نظر می‌گذرانیم.

شهید آیت الله «آبدرجگر جیرنده» از شهرستان «رودبار»

درود به روان پاک امام امت، رهبر مستضعفین و مظلومان جهان؛ چرا که این طبقه دل به او بسته اند و امیدوارند که رهبری او به رهبری و قیام حضرت امام زمان (عج الله) مهدی موعود متصل گردد. ان شاء الله.

خدایا: ما را در برقراری و پا بر جا ماندنِ راه علی (علیه السلام) کمک کن؛ افسوس که من، بیشتر از یک جان در کالبدم وجود ندارد که بتوانم با ایثار و از خودگذشتگیِ بیشتر اسلام عزیز را یاری نمایم.

من به خود می بالم که سرباز اسلام هستم؛ سرباز امام زمان (عج الله) هستم و در ارتش حکومت اسلامی خدمتگزارم.

شهید «حکمعلی آذرون» از شهرستان «رشت»

اول سلام به رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی...

پدر و مادرم و شما برادران و خواهرانم: از من دلخور نشوید، شب های جمعه مرا به یاد آورید و امامِ زندگان را دعا کنید؛ من نیز برای سرکشیِ شما خواهم آمد؛ نکند خدای ناکرده از شهادتم ناراحت شوید و روحم را رنجیده کنید.

رهنمودهای امام را با دقت کامل عمل نمایید و پشت سر امام قدم بردارید که ما رهبری همچون امام پیدا نخواهیم کرد؛ از چنین رهبری که سال ها او را از دست داده بودیم به خوبی حمایت کنید؛ سخنانش را فراموش نکنید و لحظه ای از آن ها غافل نباشید.

پشت سر روحانیون حرکت کنید که شکست روحانیت شکست اسلام است.

شهید «حسن اصغری» از شهرستان «فومن»

ای خمینی درود خدا بر تو باد که ما را از زیر ستم و غارت چپاولگران نجات دادی و تا فریاد زندانیانِ زندانِ ایرانِ 36 میلیونی به گوش تو رسید به پا خاستی و به فریاد ما شتافتی و هم اکنون که دین خدا را در ایران پیاده کرده ای، دشمنان زیادی بر علیه تو به پا خاسته اند ولی تو همانند دریا خروشان و همانند کوه استواری.

ای خمینی: تو با استواری خود، به ما درس آزادگی آموختی و من هم برای حفظ اسلام با نیروی ایمان به پا می خیزم و بر علیه دشمنان جهاد می کنم.

از ولایت فقیه تا جان در بدن دارید حمایت کنید چون این رهبری امام خمینی است که تداوم بخش راه پیامبر و ائمه (علیهم السلام) است که ان شاء الله به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج الله) ختم می شود.

وصیتی ندارم مگر حمایت از اسلام و امام خمینی و از کلیه دوستان و آشنایان و اقوام می خواهم که حامی انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب باشند که تمام اهداف مان از این ها سرچشمه می گیرد.

 شهید «حسن رضا امدادی» از شهرستان «صومعه سرا»

بر این باورم که در زمان غیبت کبری، علمای واجد شرایط و مجتهدین اعلم و عامل بر ما مسلمین و شیعیان حق ولایت و زعامت دارند که در حال حاضر مصداق بارز و روشن آن در وجود نازنین بزرگ رهبر عالم اسلام، فرزند عزیز زهرا (سلام الله علیها) حضرت امام خمینی تجلی یافته است.

از خدای بزرگ مسئلت دارم که امت ما را قدرشناس این نعمت بزرگ الهی قرار داده و وجود مبارکش را تا ظهور امام زمان حفظ فرماید.

برادران عزیز: سعی کنید هیچ وقت امام عزیز را تنها نگذارید و تا آخرین قطره خون خود از اسلام و انقلاب دفاع نمایید.

شهید «ابراهیم امین پور» از شهرستان «آستانه اشرفیه»

به نام الله، پاسدار حرمتِ خون شهیدان؛ به نام الله، که یوسف را به یعقوب داد و به نام الله، که خمینی را به ما عطا کرد.

پدر عزیزم، سعی کن فرزندان دیگرت را طوری تربیت کنی که ادامه دهنده راه شهیدان و گوش به فرمان امام عزیزمان باشند.

تنها حرفم این است که به جای گریه بر سر قبرم، روحم را شاد کنید؛ روح من نیز زمانی شاد می شود که شما از رهبرمان، روح خدا پیروی کنید.

من به خاطر هیچ کس و هیچ چیز جز به خاطر اسلام برای جنگ به جبهه نیامده ام؛ اسلام را نیز در خمینی یافتم، حرفِ او حرف اسلام است و اسلام یعنی پیاده شدنِ قرآن و قرآن کلام خداست.

پس، شما باید سخن او را با جان و دل پذیرا باشید و مبادا روزی خدای ناکرده چون مردم کوفه با او رفتار کنید.

آهنِ آب دیده را زنگ عوض نمی کند                                                          چهرۀ انقلاب را جنگ عوض نمی کند

بگو به این منافقان، به کوری دو چشمشان                                                پیروِ خط رهبری، رنگ عوض نمی کند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها