«مثبت ۴۰» به بازخوانی دستاورد‌های رسانه‌ای انقلاب اسلامی می‌پردازد

فرهنگسرای رسانه در آستانه دهه فجر، مجموعه تصویری «مثبت ۴۰» را با موضوع بازخوانی فعالیت‌های رسانه‌ای پس از انقلاب اسلامی آماده و منتشر کرد.
کد خبر: ۴۴۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ - 02February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه دهه فجر امسال و ۴۲‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه «مثبت ۴۰» با موضوع بررسی نقش رسانه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۰ قسمت توسط فرهنگسرای رسانه تولید و تنظیم شده است. این ویژه برنامه که برگرفته از نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها است، صحبت‌های صاحب‌نظران عرصه رسانه را به شیوه‌ای متفاوت در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

از جمله موضوعاتی که در این ویژه برنامه مورد بررسی قرار گرفته است، می‌توان به رسانه‌ها و مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران در رسانه‌ها، رسانه‌ها در عصر فضای مجازی، مدیریت چهره‌سازی در رسانه‌ها، نخبه‌گرایی و شایسته‌سالاری در رسانه‌ها، الگوی مدیریت جهادی در رسانه‌ها، رسانه و حقوق شهروندی، حریم خصوصی در رسانه‌ها، رسانه و آموزش‌های اجتماعی، رسانه و تقویت اراده ملی، دیپلماسی عمومی در رسانه‌ها و ... اشاره کرد.

فیلم کامل این مجموعه ۱۰ قسمتی از روز ۱۴ بهمن ماه از طریق رسانه تصویری خبرگزاری تسنیم منتشر می‌شود. هم‌چنین گزارش متنی این برنامه‌ها روز بعد روی سایت فرهنگسرای رسانه و خبرگزاری تسنیم منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار