مدیر انتشارات «یا زهرا(س)»:

«حضرت ماه»، خاطرات خودگفته رهبر انقلاب منتشر می‌شود/ عرضه «کاک احمد» با ۱۷۰ عکس از احمد متوسلیان در نمایشگاه کتاب

مدیر انتشارات «یا زهرا(س)» گفت: کتاب «حضرت ماه» مجموعه‌ای از خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب از دهه ۶۰ تا پایان سال ۹۰ است. این کتاب حاوی خاطرات معظم‌له است که در سخنرانی‌هایشان به آنها اشاره کرده است.
کد خبر: ۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ - 05April 2015

«حضرت ماه»، خاطرات خودگفته رهبر انقلاب منتشر می‌شود/ عرضه «کاک احمد» با ۱۷۰ عکس از احمد متوسلیان در نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس، علی اکبری مدیر انتشارات «یا زهرا(س)» با اشاره به  کتابهایی که  قرار است از سوی این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود، گفت: با توجه به استقبال مردم از 14 شماره قبلی کتابهای عکس انتشارات «یا زهرا(س)»، مجدد به نشر آنها پرداختیم.

وی افزود: 4 عنوان کتاب عکس در قطع رحلی را آماده کردهایم که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد. عکسهای این کتاب با موضوع جنگ بوده که یک جلد از آن اختصاص دارد به عکسهای جاویدان اثر کاظم اخوان از دفاع مقدس و 3 جلد دیگر، عکسهای متفاوت از عکاسان مختلف است که در این کتاب جمعآوری شده است. هر جلد از این کتابها در 40 صفحه منتشر شده است.

مدیر انتشارات «یا زهرا(س)» در ادامه گفت: سال گذشته در نمایشگاه کتاب کتاب عکس حاج احمد که مجموعهای تصاویر شهید حاج محمد ابراهیم همت بود را را به مخاطبان ارائه کردیم. امسال کتاب دیگری از همین مجموعه با نام «کاک احمد» را در نمایشگاه به مخاطبان ارائه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: کتاب عکس «کاک احمد» تصاویری از حاج احمد متوسلیان است که در 144 صفحه بیش از 170 فریم تصویر از فرمانده تیپ همیشه پیروز 27 محمد رسولالله(ص) در قطع خشتی منتشر خواهد شد.

این ناشر کتابهای دفاع مقدس در ادامه گفت:  در راستای انتشار مجموعه کتابهای «یاران ناب»، شماره 13 این مجموعه با عنوان «با دستهای خالی» در نمایشگاه کتاب روانه بازار کتاب خواهد شد.

وی افزود: این کتاب حاوی خاطرات شهید حسن طهرانی مقدم است که مهدی بختیاری آن را گردآوری کرده است. همچنین از این مجموعه، کتاب شماره 15 آن با عنوان «حضرت ماه» نیز در نمایشگاه کتاب به مخاطبان و علاقهمندان به کتب خاطرات ارائه خواهد شد.

اکبری گفت: کتاب «حضرت ماه» مجموعهای از خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب از دهه 60 تا پایان سال 90 است. این کتاب حاوی خاطرات معظمله است که در سخنرانیهایشان به آنها اشاره کرده است.

وی افزود: کار گردآوری و تدوین این کتاب را خودم بر عهده داشتهام. کارهای مجوز این کتاب از سوی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب انجام شده و پیش از تعطیلات نوروز خبر دار شدم که با مجوز این کتاب موافقت شده است.

اکبری در پایان گفت: یک کتاب هم از حمید داودآبادی منتشر خواهد شد که موضوع آن هم مرتبط با یکی از شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها