رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

اولین دوره دو سالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در سطح ملی برگزار می‌شود

سردار کارگر گفت: اولین دوره دو سالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 02February 2021

اولین دوره دو سالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در سطح ملی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز (سه‌شنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت در حوزه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس که در گذشته به‌طور سالانه برگزار می‌شد، از امسال به صورت دوسالانه توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در سطح ملی برگزار می‌شود و این موضوع تمامی حوزه‌های کشوری و لشکری اعم از نیرو‌های مسلح و سازمان‌های وابسته به آن و دستگاه‌ها و نهاد‌های کشوری مرتبط را در بر می‌گیرد.

سردار کارگر افزود: بنا به تدبیر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و مقررات و ضوابطی که در اساس‌نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است موضوع سیاست‌گذاری، هدایت، هماهنگی و حمایت پژوهش‌های دفاع مقدس بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و این مجموعه تا جایی که امکان دارد کار‌های اجرایی را به رده‌های مختلف واگذار می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همچنین طبق تدبیر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح انجام پژوهش‌های راهبردی در اختیار پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تحت مسئولیت سردار سرلشکر پاسدار دکتر سیدیحیی صفوی می‌باشد که به‌حمدالله این فعالیت‌ها را به خوبی انجام دادند و ما نیز در خدمت این مجموعه هستیم.

وی تصریح کرد: پژوهش در سطح تاکتیکی و عملیاتی دفاع مقدس بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که ما نیز این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار