فرمانده کل ارتش:

پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی «ذوالجناح» جلوه اقتدار و توانمندی جوانان ایرانی است

سرلشکر موسوی در پیامی با تبریک پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح تأکید کرد: پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی «ذوالجناح» جلوه‌ای از اقتدار، توانمندی و دانش دفاعی جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۴۴۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 02February 2021

فرمانده کل ارتش پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح را به وزیر دفاع تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح با دستیابی به فناوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد را به وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِین

برادر ارجمند؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

در طلیعه چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و مصادف با چهاردهم بهمن‌ماه روز فناوری فضایی، جلوه دیگری از اقتدار، توانمندی و دانش دفاعی جوانان این مرز و بوم با پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح به معرض نمایش درآمد.

بی‌تردید، همّت، ایثار و روحیه انقلابی و جهادی دانشمندان و جوانان متخصص عرصه دفاعی کشور، مسیر پیشرفت و فتح قله‌های اقتدار را هموار ساخته و امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران، پیش‌قراول در دستاورد‌های دفاعی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است.

اینجانب این دستاورد افتخارآمیز را که با مدیریت انقلابی جنابعالی و در شرایط تحریم همه جانبه صنایع دفاعی کشور به ثمر نشسته است را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی را در تداوم خدمت به این نظام مقدس را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار