توسط انتشارات «راه یار»:

«سرت را به خدا بسپار» منتشر شد/ فرمانده‌ای که جنگ، دانشگاهش بود

کتاب «سرت را به خدا بسپار»، خاطراتی از شهید «محمدرضا داورزنی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، به قلم «علیرضا اشرفی‌نسب» و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 02February 2021

«سرت را به خدا بسپار» منتشر شد/ فرمانده ‌ای که جنگ، دانشگاهش بودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «سرت را به خدا بسپار»؛ خاطراتی از شهید محمدرضا داورزنی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، به قلم علیرضا اشرفی‌نسب و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد.

بنابرین گزارش، در ابتدای این کتاب درباره شهید محمدرضا داورزنی چنین آمده است: «خاطرات پیشِ رو نمی‌از یَم دریای وجودی شهید محمدرضا داورزنی است که بیشتر بر پایه خاطرات نزدیکان و کمتر هم‌رزمانش بنا شده است. شهیدی که به تعبیر خودش «دانشگاه جنگ»، نردبان ترقی او بود تا در مکتب روح‌الله قد بکشد و «عِنْدَ مَلِیکٍ مُقْتَدِرٍ» روزی‌خوار خان بهشتی باشد و به کسانی که هنوز به او ملحق نشده‌اند، بشارت بدهد.»

تحقیق‌ومصاحبه کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای «سرت را به خدا بسپار» برعهده علیرضا اشرفی‌نسب و اکرم یعقوبی بوده و نگارش آن نیز توسط علیرضا اشرفی‌نسب صورت گرفته است. این کتاب در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و با قیمت ۲۲ هزار تومان به همت انتشارات «راه یار» به چاپ رسیده است و علاقمندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها