مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اساسی‌ترین اجتماع در انقلاب اسلامی خانواده است

حجت‌الاسلام عبدی گفت: امروز توجه به خانواده و تقویت بنیان خانواده یک ضرورت مهم است، چراکه اساسی ترین اجتماع در انقلاب اسلامی خانواده است و دشمن امروز به اهمیت جایگاه خانواده پی برده و لذا به دنبال ضربه زدن است.
کد خبر: ۴۴۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ - 04February 2021

اساسی ترین اجتماع در انقلاب اسلامی خانواده است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع همسران پاسدار و بانوان شاغل در سپاه روح الله در مصلی اراک، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) نمونه واقعی یک انسان کامل و به عنوان بهترین و کاملترین زن در دنیا همچون نگینی می درخشد و امروز الگو برداری و تبیین شخصیت والای این بانوی باعظمت یک وظیفه و رسالت مهم است که باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

عبدی اظهار کرد: بانوان مسلمان بزرگترین الگویی که امروز در اختیار دارند حضرت فاطمه زهرا (س) است چراکه در ابعاد ولایتمداری، همسرداری، مادری، بندگی خداوند، مدیریت در خانه، تربیت صحیح فرزندان، مجاهدت فی سبیل الله، امر به معروف و نهی از منکر یک الگوی کارآمد و عملیاتی محسوب می شوند.

وی افزود: مکتب انقلاب اسلامی برگرفته از سیره علوی، فاطمی و حسینی است که امام (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی احیاء گر مکتب اهل بیت (ع) بودند و امروز ملت ایران عزتمند و سرافرازی خود را از وجود اهل بیت (ع) دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز بانوان ایران اسلامی با تاسی از سیره فاطمی و زینبی در عالی‌ترین جایگاه قرار دارند، چراکه بانوان از ابتدای انقلاب تابه امروز نقش حیاتی در پیشبرد اهداف انقلاب داشتند و با تربیت فرزندان، حفظ کیان خانواده، همراهی با همسران و سایر امورات دیگر نقش اثرگذاری ایفا کردند.

وی ادامه داد: امروز توجه به خانواده و تقویت بنیان خانواده یک ضرورت مهم است چراکه اساسی ترین اجتماع در انقلاب اسلامی خانواده است و دشمن امروز به اهمیت جایگاه خانواده پی برده و لذا به دنبال ضربه زدن است.

عبدی بیان کرد: امروز دشمن یکی از ابزارهایی که برای ضربه زدن به کیان خانواده را در مورد استفاده قرار داده فضای مجازی است و لذا باید هوشیار بود و در استفاده از این فضا مدیریت صحیح داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز تربیت فرزندان صالح و همیاری همسران برای بانوان یک جهاد فی سبیل الله است چراکه مدیریت در خانه و اموراتی که مربوط به بانوان می باشد در کنار سختی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و لذا باید مراقبت کرد.

عبدی بیان کرد: امروز بانوان باید بیشتر به جنگ فرهنگی دشمنان توجه داشته باشند چراکه شگردهای دشمنان کاملا شیطانی است و دشمن در جنگ فرهنگی و روانی اهداف زیادی دنبال می کند که یکی از مهمترین آنها ضربه زدن به اصل خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آن چیزی که باید مورد توجه بانوان باشد فرزند آوری و تربیت فرزند صالح برای نسل آینده انقلاب است چراکه کشور نیازمند تربیت شهید حججی ها و فهمیده ها است و اینجا نقش و اهمیت کار بانوان بسیار باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار