امام جمعه کوهدشت:

بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم خطی و مشی برای 40 سال آینده است

حجت الاسلام طهماسبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خطی مشی نظام اسلامی را برای چهل سال آینده کشور ترسیم می‌کند، ما بایستی همیشه هوشیار باشیم که انقلاب پویای و اقتدار خود را حفظ کند.
کد خبر: ۴۴۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 05February 2021

بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم خطی و مشی برای 40 سال آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهرستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: وقتی بدعت‌ها و انحرافات در جامعه آشکار شد علما و فرهیختگان بایستی علم خود را آشکار کرده و سکوت نکنند.

وی با اشاره به مصوبه انجمن‌های ایالتی و ولایتی، افزود: رژیم پهلوی در‌صدد این بود که بهاییت را بر ملت ایران مسلط کند و جنگی علنی با اسلام به راه بیندازد، اسلام زدایی و دین زدایی را شروع کردند در این لحظه امام (ره) فریادی انقلابی به راه انداخت.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به توطئه افکنی رژیم منحوس پهلوی علیه دین و قرآن عنوان کرد: در قضیه مدرسه علمیه فیضیه قم، به دستور شاه ملعون به روحانیون بی‌احترامی شد و آنان را از طبقه‌های بالایی مدرسه به پایین انداختند و قرآن‌ها را آتش زدند، این جنایات به خاطر این بود که هوشیاری امام (ره) مانع تصویب شدن کاپیتولاسیون شد و قانونی بود که به‌موجب آن ۶۰ هزار مستشار آمریکایی هر جنایتی علیه ملت ایران انجام دهد و کسی با آن‌ها کاری نداشته باشد و به عبارتی سند بردگی برای ملت و جنگ با اسلام بود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) به‌مثابه یک فرشته، دیو ستم را از جامعه بیرون کرد، تصریح کرد: چهل‌ودو سال بااقتدار انقلاب اسلامی را نگه داشتیم و در طول این زمان آمریکا و ایادی آن جنایت‌هایی را انجام دادند که هرگز فراموش نخواهیم کرد.

طهماسبی گفت: احداث بلندترین سد بتونی جهان، سومین تولیدکننده داروی بیماری ام اس در جهان، دومین کشور سازنده هواپیمای خورشیدی استراتژیکی در جهان، تنها تولیدکننده شبکه چشم در جهان، دومین کشور سازنده دریچه قلب در جهان، نخستین سازنده تانک در خاورمیانه و... ازجمله پیشرفت‌ها کشور در طول انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است، بیان کرد: در ۲۲ بهمن قدرت‌های جهانی در برابر انگیزه و وحدت مردم نتوانستد کاری به‌پیش ببرند و درنهایت این ملت عزیز ایران بود که به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال تحریف اسلام هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «عید حقیقی ملت روز ۲۲ بهمن است»؛ چراکه این روز جشن استقلال و جشن عزت ملت ایران به شمار می‌رود.

طهماسبی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) طرفدار مستضعفین و آمریکاستیز بود، بیان کرد: در جهان انقلاب‌هایی همچون کبیر فرانسه، روسیه، چین و الجزایر به وقوع پیوسته است که سران آن در موضع ضعفی قرار داشتند، ولی انقلاب اسلامی ایران چون دارای انگیزه‌ای خدایی و وحدت بودند درنهایت به پیروزی رسید.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خطی مشی نظام اسلامی را برای چهل سال آینده کشور ترسیم می‌کند، ما بایستی همیشه هوشیار باشیم که انقلاب پویای و اقتدار خود را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و خدمت به مردم از اهداف انقلاب اسلامی است، بیان کرد: جوانان آینده‌سازان کشور هستند، این ملت انقلابی است و بایستی دولتی انقلابی و حزب الهی نیز روی کار بیاید تا اهداف انقلاب را به‌طور مطلوب محقق بسازد.

طهماسبی با اشاره به اینکه سیاست رئیس‌جمهور جدید آمریکا این است که نظام و مردم را مقابل هم قرار دهد، گفت: انرژی هسته‌ای در مصارف صلح‌آمیز و پزشکی و. درآمدزایی دارد، رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله برجام و مذاکره با آمریکا فرمود؛ درصورتی‌که تمام تحریم‌ها فوراً لغو شود ما نیز به همان مفاد سابق برجام پایبند خواهیم بود.

وی بیان کرد: امروز روز تلاش و کار است، در شهرستان خدمت‌های خوبی در حوزه آب‌شده و خوب کارکرده است و پروژه‌های در حوزه عمرانی نیز داشته‌ایم، بایستی برای پیشرفت شهرستان باهم برادر بوده و معنویت و اخلاق را در جامعه پیاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها