در پیامی؛

فرمانده «نداجا» روز نیروی هوایی را تبریک گفت

امیر دریادار خانزادی در پیامی روز نیروی هوایی ارتش را به فرمانده نهاجا تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 06February 2021

فرمانده «نداجا» روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی به امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش فرارسیدن ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) برای جهانیان بهت‌آور بود. دهه فرخنده فجر و سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر مجالی است که یاد همه رزمندگان و رزم شجاعانه تیزپروازان و قهرمانان نیروی هوایی را گرامی بداریم.

۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی و نشان سرافرازی همه ارتشیان است که به‌عنوان یک حماسه جاویدان برای نسل‌های آتی متجلی و منور خواهد ماند.

اینجانب از سوی خود و همه همرزمانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت این روز باشکوه، توفیقات روزافزون حضرتعالی و تمامی عقابان تیزپرواز و کارکنان غیور و ولایتمدار این نیروی الهی را در راه اهداف آرمانی انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال و تحت شعاع پر برکت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها