فرمانده سپاه امام سجاد (ع):

انقلاب اسلامی انقلاب کاملا مردمی است

سردار «اباذر سالاری» گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب کاملا مردمی است و مردم نقش اساسی در شکل گیری و پیروزی آن داشتند.
کد خبر: ۴۴۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ - 06February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب کاملا مردمی است و مردم نقش اساسی در شکل گیری و پیروزی آن داشتند.

وی با اشاره به فرمایش گرانقدر امام خمینی (ره) که فرمودند: «مردم ولی نعمت ما هستند»، افزود: همه تلاش‌ها باید در راه رضای خدا و خدمت به مردم باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان و مدیران ادارات و نهادها در همراهی جهت برپایی میز خدمت در دهستان رودخانه‌بر، عنوان کرد: بسیاری از مردم که در بخش‌های مختلف با مشکلاتی مواجه بودند، امروز بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشتند که به بسیاری از درخواست‌ها در همین نشست پاسخ داده شد.

استاندار هرمزگان گفت: هدف از برگزاری میز خدمت شنیدن دغدغه‌های مردم به‌طور مستقیم از سوی مسئولان است.

وی بیان کرد: بیان مستقیم دغدغه‌های مردم در قالب میز خدمت امکان برنامه ریزی بهتر به منظور حل مشکلات آنها را فراهم می کند.

همتی تصریح کرد: هدف ارتباط چهره به چهره و شنیدن دغدغه های مردم و هم چنین دستور رسیدگی به مشکلات آنها است تا به اینصورت بهتر از مسائل حوزه فعالیت آگاه و در برنامه‌ریزی‌های شان از این نظرات استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها