مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

آغاز ساخت یک هزار مسکن محرومین در دهه فجر در استان مازندران

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» از آغاز ساخت یک هزار مسکن محرومین در دهه فجر در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 06February 2021

آغاز ساخت ۱۰۰۰ مسکن محرومین در دهه فجر در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز (شنبه) در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم «رحیح کابلی» اظهار داشت: دیدگاه بلند اصحاب رسانه به مشکلات و فقر مازندران و انعکاس فقر استان و اثرگذاری اصحاب رسانه کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار کار ساخت ۱هزار مسکن محرومین را در استان آغاز کردیم، گفت: تنها استانی هستیم که توانست برای تمام دانش آموزان نیازمند تحت پوشش به همت خیرین ۱۴۰۰ تبلت تهیه کند و همچنین از سوی یکی از خیرین با مشارکت ۵۰ درصدی امداد، ۵ هزار تبلت هدیه شد و این اتفاق با نقش رسانه محقق شد.

عالیشاه افزود: ۲۸۰۰ یتیم، ۸ هزار معصرین و ۳۸۰۰ بیمار لاعلاج عضو این کمیته هستند، گفت: اعتبار ما محدود است و باید از تمام ظرفیت‌های استان برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم محروم استفاده کنیم.

این مسئول از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در محلات خبر داد و شمار مراکز نیکوکاری استان را بیش از ۳۰۰ مرکز اعلام کرد و افزود: در ایام دهه فجر امسال بیش از ۵ هزار طرح اشتغال با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که بیش از ۸۵ درصد اعتبار جذب شد که نشانه تعامل اصحاب رسانه با کمیته امداد است.

عالیشاه ادامه داد: فقر مازندران زیر لوای سبز استان پنهان است و بخاطر کرونا درآمد‌ها کم شد و کارخانه‌ها تعطیل شدند و شاهد مشکلات عدیده در استان هستیم و برای رفع مشکلات به تلاش مضاعف، جهادی و انقلابی نیازمند هستیم.

وی سرانه جهیزیه را در استان ۲.۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به کمک خیرین و حمایت اصحاب رسانه و مردم و تعاملی که با موسسه حضرت رقیه داشتسم، توانستیم این سرانه را به ۱۵ میلیون تومان برسانیم.

عالیشاه از افتتاح دو مرکز نیکوکاری شهید کابلی و مرکز نیکوکاری فضای مجازی خبر داد و با بیان اینکه نام و یاد شهدا برکت است، گفت: فضای مجازی از اصل انقلاب مهمتر است و باید تلاش کنیم تا از این فضا هم در شناسایی نیازمندی استان و هم در معرفی خیرین به کمیته امداد بهره‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار