مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مادران شهدا با الهام از مکتب فاطمی با خداوند معامله کردند

حجت‌الاسلام حسین معصومی گفت: مادران شهدا مجاهدین بی‌ادعایی هستند كه با الهام از مكتب حضرت فاطمه (س) با خداوند متعال معامله كردند و فرزندانشان را در راه پاسداری حق و حقيقت و دفاع از خاک میهن اسلامی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل كردند.
کد خبر: ۴۴۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 06February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه فجر، حجت‌الاسلام حسین معصومی با خانواده شهیدان والامقام «مجید و حمید نجفی» و «محمد و ابوالقاسم میرزاخانی» دیدار کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها اظهار داشت: اگر در جامعه با درگیری و یا خشم مواجه هستیم نتیجه عدم گذشت و فداکاری افراد جامعه است.

مادران شهدا با الهام از مکتب فاطمی با خداوند معامله کردند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: رسانه‌ها باید سبک و سیره زندگی شهدا را برای مردم بازگو کنند، تا انها با فرهنگ گذشت و فداکاری آشنا شوند و در زندگی فردی آن را سرلوحه قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان وآزادگان الگوی فداکاری هستند، ادامه داد: هر چه قدر گذشت در زندگی بیشتر ‌شود، تحکیم بنیان خانواده بیشتر و جامعه به سمت آرامش می‌رود.

این مسئول به اهمیت دیدار با مادران شهدا اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در معرفی اسوه‌ها به جامعه، به سبک زندگی مادران شهدا بردازند زیرا آنان گنجینه تاریخ هستند و قطعا تربیت صحیح فرزندان باعث شده که شهدا و ایثارگران راه انبیا را ادامه دهند.

معصومی افزود: مادران شهدا مجاهدین بی‌ادعایی هستند كه با الهام از مكتب حضرت فاطمه (س) با خداوند متعال معامله كردند و فرزندانشان را در راه پاسداری حق و حقيقت و دفاع از خاک میهن اسلامی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل كردند، چنين مادرانی مقام و جايگاهی والا نزد پروردگار دارند.

مادران شهدا با الهام از مکتب فاطمی با خداوند معامله کردند

در این دیدارها که محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) و محمدحسن صمدی رئیس بنیاد منطقه یک مشهد نیز حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس از مادران شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار