در مراسم شهید واعظی‌فر مطرح شد؛

ضرورت آشنایی جوانان با تاریخ ایران اسلامی

حجت‌الاسلام زاهدی گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال حیات پر برکت خود فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته ولذا جوانان ایران اسلامی که آینده‌سازان این مملکت هستند برای تداوم حرکت انقلاب و آشنایی با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی باید تاریخ ایران را مطالعه کنند.
کد خبر: ۴۴۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ - 06February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس تربت‌جام، همزمان با دهه فجر انقلاب، ویژه‌برنامه افتخار کوچه‌ها، آبروی محله یادبود شهید حجت‌الاسلام محسن واعظی‌فر با حضور مسئولین شهرستان تربت‌جام، فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های شهری حوزه ثامن‌الائمه (ع) و خانواده شهدا برگزار شد.

 حجت‌الاسلام زاهدی در این مراسم اظهار داشت: شهدا همواره سیره نبوی را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند؛ بر همین اساس خلق خوش جزو ویژگی‌های برتر شهدای والامقام بود.

وی در افزود: بالاترین نعمتی که انقلاب اسلامی به ما داد نعمت استقلال است. رسانه‌های استکباری به دنبال آن هستند که به جامعه القاء کنند که انقلاب دستاوردی به همراه نداشته است و در همین راستا ضمن تطهیر رژیم پهلوی و عمال سفاک آن، به دنبال برجسته‌سازی نقاط ضعف هستند.

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و شهید حجت‌الاسلام حسین واعظی‌فر، جمهوری اسلامی دارای استقلال است و در پرتو این استقلال در سطح منطقه و بین‌الملل اثرگذار است و حتی دشمنان انقلاب نیز به جهانی شدن اندیشه انقلاب اسلامی اعتراف دارند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال حیات پر برکت خود فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته ولذا جوانان ایران اسلامی که آینده‌سازان این مملکت هستند برای تداوم حرکت انقلاب و آشنایی با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی باید تاریخ ایران را مطالعه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: جوانان باید با ارتقای سطح بصیرت خود، دشمن‌شناس باشند چراکه مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم جوانان هستند.

خاطره‌گویی برادر شهید محسن واعظی‌فر، مداحی حجت‌الاسلام سیستانی و رونمایی از تندیس شهید از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها