مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رشادت‌های رزمندگان استان خراسان شمالی به جامعه معرفی شود

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در معرفی رشادت‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس حائز اهمیت است و باید رشادت‌های رزمندگان این استان به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۴۴۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ - 06February 2021

رشادت‌های رزمندگان استان خراسان شمالی به جامعه معرفی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست با فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان شمالی اظهار داشت: دفاع مقدس یک الگوی رفتاری برای تمام ملت است که باید بگوییم روزی همه دشمنان ایران متحد با هم برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با ایستادگی ملت همیشه بیدار، برنامه‌های آنان  نقش بر آب شد.

یوسفعلی‌زاده بابیان اینکه: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در معرفی رشادت‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس حائز اهمیت است، افزود: باید رشادت‌های رزمندگان این استان به جامعه معرفی شود.

وی ادامه داد: مطالبه همه نیروهای انقلابی این است که حقایق هشت سال دفاع مقدس بازگو شود و به نمایش گذاشته شود.

این مسئول عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از نقاط بازدیدی و گردشگری برای ساکنین و گردشگران است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان از زحمات محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی، امیر نجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان و از مجموعه شهرداری مرکز استان خراسان شمالی تقدیر کرد و گفت: استاندار خراسان شمالی هم خودش و هم مدیرانش روحیه بسیجی و جهادی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار