همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) «من یک مادرم» منتشر شد

همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، کلیپی تحت عنوان «من یک مادرم» تولید و منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ - 07February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت دخت نبی اکرم (ص)،  از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳، کلیپی تحت عنوان «من یک مادرم» تولید و منتشر شد. 

در این برنامه ابتدا فهرستی از مادران موفق در عرصه‌های مختلف شغلی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و... تهیه و پس از هماهنگی‌های به عمل آمده گروه فیلمبرداری جهت تهیه گزارش تصویری به حضورشان رفتند.

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) «من یک مادرم» منتشر شد

بنابراین گزارش، بانوان منتخب در این برنامه، مادران فداکار و دلسوزی هستند که توانسته اند علاوه بر حضور موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی، در سمت مادر و همسر نیز به بهترین شکل ایفای نقش کنند.

فاطمه پالوی، مادر حمید حق شناس جانباز سرافراز میهن یکی از مادرانی است که در کلیپ «من یک مادرم» حضور دارند. حق شناس همزمان با عملیات مرصاد در حالیکه فقط سه روز به پایان چنگ مانده بود از ناحیه نخاع جانباز شده و ۲۶ سال است که روی تخت زندگی می‌کند. در تمام این سال‌ها مادر مانند پروانه به دور شمع می‌سوزد و از پسرش عاشقانه پرستاری می‌کند.

صدیقه سالاریان، مادر مهربان شهید احمدی روشن و یکی دیگر از مهمانان برنامه «من یک مادرم» بود. مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود که در روز ۲۱ دی ۱۳۹۰ پس از خروج از منزل در ساعت ۸:۳۰ صبح توسط یک موتورسیکلت سوار با چسباندن یک بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی تهران (میدان کتابی) ترور شد و درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در این برنامه، بانوی ورزشکار در رشته رزمی حضور داشتند که با کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌های پیاپی باعث سرافراز و سرباندی کشور هستند، بانویی که در تمامی مسابقات با تاکید بر حفظ حجاب اسلامی، وجهه بانوی ایرانی را به زیبایی به رخ جهانیان کشیده است. فروغ موسوی بانوی ورزشکار کشورمان است که در برنامه «من یک مادرم» از موفقیت هایش برایمان گفته است.

از دیگر بانوان پرتلاش و پر افتخار کشور که در این برنامه افتخار حضور آن‌ها را داشتیم، ملیحه انیس الدوله کارآفرین برتر شرق تهران است که کارنامه درخشانی در زمینه کارآفرینی دارد. منصوره جوانمرد، یک بانوی آتش نشان است که می‌توان لقب بانوی قهرمان را به ایشان اختصاص داد. کبری غلامشاهی و نسرین شکرایی نیز از دیگر بانوان زحمتکش، موفق و سربلند کشورمان هستند.

لازم به ذکر است برنامه «من یک مادرم» در هفت قسمت تهیه شده که از روز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم (ص) به مدت هفت روز در صفحات مجازی تحت اختیار مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ که نشانی آن در زیر آمده است منتشر می شود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار