مسئول بسیج طلاب استان کردستان:

توان دفاعی بازدارنده یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کردستان گفت: توان دفاعی بازدارنده یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که هر کشوری نمی‌تواند در این بحث دارای قدرت باشد.
کد خبر: ۴۴۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 07February 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حجت الاسلام «جمال قدرتی» مسئول سازمان بسیج طلاب استان کردستان ‌امروز در ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: امروز باید افتخار کنیم که در کشوری زندکی می‌کنیم که مدیون شهدا هستیم و برایمان امنیت و آسایش به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خاری به چشم دشمنان و افتخاری برای ایرانیان است، گفت: امروز انقلاب اسلامی به نقاط قوتی رسیده ‌که هر انسان آزاده‌ای به آن افتخار می‌کند چرا که با نیم نگاهی به وضعیت قبل و بعد از انقلاب به وضوح این پیشرفت را مشاهده خواهیم کرد.

این مسئول افزود: توان دفاعی بازدارنده یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که هر کشوری نمی‌تواند در این بحث دارای قدرت باشد لذا به دلیل توان دفاعی بالایی که در کشورمان وجود دارد هیچ کشوری حق تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

‌قدرتی خاطر‌نشان کرد: وجود جوانان مومن و توانمند در کشور یکی دیگر از نقط قوت این انقلاب است چرا امکان ندارد در کشور ما و در جایی بالندگی باشد اما جوان مومن و بسیجی نباشد.

وی اضافه کرد: محور قدرتمند مقاومت با رهبری با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی دیگر از نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است چرا که انقلاب اسلامی حامی بزرگ مستضعفان جهان است.

دهه فجر یک پدیده ‌منحصر بفرد است

در ادامه «فاطمه کریمی» استاد حوزه علمیه بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با خون بسیاری از جوان ها آبیاری شد و ما امروز پاسبان های این انقلاب هستیم.

وی گفت: در هر پیروزی یک انگیزه هایی بوده که به آن انقلاب ارزش و اعتلا بخشیده است، در دوران پهلوی ها مردم جرأت بیان عقاید را نداشتند، مملکت ما دارای مجلس بود اما اجانب نقش اول را ایفا می کردند و مردم هیچ نقشی نداشتند اما در آن اوضاع آشفته پهلوی امام خمینی (ره) که عارفی بی بدیل و اهل باطن و روشن بین بود اعلام کرد که باید به داد اسلام رسید،  لذا این انقلاب به با خون هزاران شهید به پیروزی رسید و همچنان برای این چنین نظامی به خود می بالیم.

وی اضافه کرد: تا زنده هستیم پیرو راه امام خمینی (ره) و شهدا خواهیم بود چرا که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

به گفته ی این استاد حوزه علمیه کردستان؛ دهه فجر یک پدیده ی منحصر بفرد است، چرا که همه انقلاب ها در سراسر ایران در چندمین سالگرد انقلاب دیگر خبری از حضور مردم نیست، اما در انقلاب اسلامی با وجود گذشت بیش از 42 سال از این انقلاب، همچنان آحاد مردم دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و خدا را بابت این انقلاب شکرگذار هستند.

در پایان این مراسم از دختران رویش انقلاب تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار