روایت خودکفایی با جوانگرایی در برنامه «ما ایرانی‌ها»

برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، میزبان کارشناسان پالایشگاه نفت است.
کد خبر: ۴۴۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 07February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روز یک شنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۲ به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، میزبان مهندس سید حسن حسینی نیک و مهندس مصطفی فرج شهیر از کارشناسان پالایشگاه نفت است.

قرارگاه خاتم الانبیاء دستاوردهای نفتی بزرگی در دست اجرا دارد. ساخت پالایشگاه ها و پترو پالایشگاه های عظیم در سالهای اخیر توسط مهندسین و متخصصین ایرانی صورت گرفته که باعث شده صنعت پتروشیمی کشور جهشی بزرگ کند.

در این برنامه به تبیین مهمترین و بزرگترین دستاوردهای ملی در حوزه نفت پرداخته خواهد شد. مهمان های برنامه ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای تولید و صادرات بنزین را روایت می کنند. این پالایشگاه باعث شد ایران از واردات بنزین، به خودکفایی برسد.

همچنین از دیگر دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیاء( ص)، ساخت پتروپالایشگاه ها است که مجموعه ای حیاتی برای پرهیز از خام فروشی نفت است. این پترو پالایشگاه ها نفت خام را تبدیل به مواد بالا دستی و پایین دستی پتروشیمی می کند که فروش آنها برخلاف نفت خام با مانع تحریم روبرو نمی شود.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در ایام مبارک دهه فجر شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار