فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۶۴ ارومیه:

روحیه شجاعت و ایثارگری نیروهای نظامی مستقر در آذربایجان‌ غربی ستودنی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۶۴ ارومیه گفت: نیروهای نظامی مستقر در آذربایجان‌ غربی با جان و دل آماده جانفشانی در راه وطن، دین و جمهوری اسلامی هستند که این روحیه شجاعت آنها قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۴۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 07February 2021

روحیه شجاعت و ایثارگری نیروهای نظامی مستقر در آذربایجان‌غربی ستودنی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر «ابوالفضل بیاری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۶۴ ارومیه در مراسم تجلیل از رزم‌نوازان قرارگاه شمال‌غرب که موفق به کسب مقام سوم جشنواره ترنم فتح شدند، اظهار داشت: گروه رزم‌نوازان این قرارگاه با وجود همه کمبودها و امکانات موفق به کسب این جایگاه شدند که این جای تشکر و قدردانی از آنها دارد.

وی با بیان اینکه گروه‌های رزم‌نواز قرارگاه شمال‌غرب ارتش با تلاش شبانه‌روزی و براساس استعدادهای ذاتی خود در ترنم فتح درخشیدند، افزود: شاید اگر امکانات بیشتری در اختیار این گروه بود کسب مقام نخست برای آنها دور از دسترس نبود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۶۴ ارومیه در ادامه با اشاره به سختی‌های خدمت در آذربایجان‌ غربی ادامه داد: بنده به واسط ماموریت‌هایی که داشته‌ام در استان‌های مختلفی حضور داشته و خدمت کرده‌ام که به واقع باید گفت در این استان با وجود گذشت سال‌ها از پایان دفاع مقدس هنوز هم باب شهادت باز است.

وی با اشاره به اینکه دفاع از مرزهای کشور و مقابله با گروه‌های مختلف ضدانقلاب در آذربایجان‌ غربی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: نیروهای نظامی مستقر در این استان با جان و دل آماده جانفشانی در راه وطن، دین و جمهوری اسلامی هستند که این روحیه شجاعت آنها قابل تقدیر است.

‌بیاری با تشکر از زحمات مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای معرفی و انتقال همه این ایثارگری‌ها در استان خاطرنشان کرد: اقدامات که این اداره‌کل در طول سالیان گذشته با حضور سرهنگ جلیل وحیدی انجام داده بدون اغراق ستودنی است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها