استاندار مازندران:

آیت الله نظری سرمایه علمی و مردمی برای نظام و انقلاب بود

«احمد حسین زادگان» گفت: آیت الله نظری سرمایه انسانی، علمی و مردمی برای نظام و انقلاب بود.
کد خبر: ۴۴۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ - 07February 2021

آیت الله نظری سرمایه علمی و مردمی برای نظام و انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران با حضور در بیت زنده یاد آیت الله حاج شیخ «عبدالله نظری» با عنوان اینکه این عالم فرزانه پشتوانه‌ای برای علما، حوزه علمیه و مردم بودند، اظهار داشت: به دلیل ویژگی‌های اخلاقی و مردمی بودن، همه مردم نسبت به ایشان ارادت داشتند.

حسین زادگان افزود: با توجه به تقسیم بندی‌های سیاسی بعد از انقلاب، ایشان با علم و دانش خود و با ایجاد وفاق عمومی و جامعیت به خدمت به نظام و انقلاب پرداختند.

وی با اشاره به توانمندی آیت الله نظری در فراگیری علوم دینی تصریح کرد: رفتار و سلوک این شخصیت بزرگ باید الگوی ما باشد. ایشان سخنرانی فقهی و فلسفی خود را با ادبیات ساده برای عموم، قابل فهم بیان می‌کردند.

استاندار مازندران گفت: آیت الله نظری ملجاء مردم بودند و اگر فردی فکر می‌کرد که به او ظلم شد پیگیر کار مردم بودند و با آنکه مسئولیت سیاسی نداشت مسُولان از نظرات ایشان استفاده می‌کردند.

وی با بیان اینکه ایشان مسئولیت حکومتی نداشت اما بر قلبهای مردم حکومت کرد، گفت: باید زوایای مختلف زندگی این عالم بزرگ جمع آوری و برای آیندگان بیان شود و سبک مردم‌داری، اخلاق محوری و دین‌محوری ایشان برای ما الگو باشد.

وی گفت: آیت الله نظری سرمایه انسانی، علمی و مردمی برای نظام و انقلاب بود و سلوک و ساده زیستی ایشان را فراموش نخواهیم کرد. یاد، خاطره و آموزه‌های ایشان در ذهن و یاد مردم می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار