20 فروردین برگزار می‌شود

دومین جشنواره بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در گلستان

مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان گلستان از برگزاری جشنواره بین المللی اسوه های صبر و مقاومت همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ - 08April 2015

دومین جشنواره بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در گلستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، "عاطفه محضری" مسئول نشرآثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت از سوی بنیاد حفظ آثار کشور گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، دومین جشنواره بین المللی اسوه های صبر و مقاومت با حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا,جانبازان و ایثارگران استان گلستان در گرگان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره همزمان در سراسر کشور و به صورت بین المللی در کشورهای تونس، لبنان و... برگزار می شود.

محضری در ادامه گفت: این جشنواره همزمان با گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در تاریخ 20 فروردین 94 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: سخنران این جشنواره خانم حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور می باشد و خانم فریده محمدیون از زنان پشتیبانی جنگ استان به خاطره گویی خواهد پرداخت.

رونمایی از کتاب یادگاری مادر به قلم مرضیه زمانی و تجلیل از سه بانوی رزمنده گلستانی از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار