برگزاری جلسه بازخوانی عملیات والفجر 8 در اردبیل

جلسه بازخوانی عملیات والفجر 8 و بررسی نقش استان اردبیل در این عملیات با حضور فرماندهان و رزمندگان این عملیات در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 08February 2021

برگزاری جلسه بازخوانی عملیات والفجر 8 در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات والفجر 8 جلسه بازخوانی این عملیات و بررسی نقش رزمندگان و یگان های عمل کننده از استان اردبیل در عملیات والفجر 8 با حضور فرماندهان و رزمندگان حاضر در این عملیات در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل، برگزاری جلسات بازخوانی عملیات ها و بررسی نقش رزمندگان و یگان های عمل کننده از استان اردبیل در آن عملیات را کاری پژوهشی و تحقیقاتی و برپایه مستندات و شواهد عنوان کرد و گفت: در کنار کار تحقیقاتی و انجام مصاحبه های فردی، بازخوانی جمعی عملیات ها توسط پیشکسوتان گامی مهم و موثر در راستای تکمیل پرونده استانی عملیات ها است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز عنوان‌ کرد: محققان ضمن پرداختن به نقش رزمندگان استان اردبیل در این عملیات، به نحوه حضور شهید «حسین گنجگاهی» از سرداران شهید استان و نحوه شهادت وی در این عملیات توجه کرده و در این باره تحقیق کنند، زیرا که شهید گنجگاهی از نمادهای غیرت استان اردبیل و خطه آذربایجان است.

در این جلسه رزمندگان حاضر در عملیات والفجر 8 به بررسی نقش استان اردبیل در این عملیات و بیان خاطراتی از بخش مختلف این عملیات پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار