فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد؛

تولید بیش از ۳۰ فروند شناور موشک‌انداز

دریادار تنگسیری با بیان اینکه بیش از ۳۰ فروند شناور موشک‌انداز در سال جاری آماده شده است، گفت: ۳۵ فروند شناور در کلاس‌های مختلف در یک شرکت دانش‌بنیان کوچک و ۱۰ فروند شناور کلاس عاشورا نیز تولید شده است.
کد خبر: ۴۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 08February 2021

تشریح جزئیات الحاق شناور‌های رزمی به نیروی دریایی سپاه توسط دریادار تنگسیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم الحاق شناورهای تندرو این نیرو با اشاره به بخشی از دستاورد‌های ندسا اظهار داشت: این مراسم چهارمین مراسم الحاق است که نخستین آن در خرداد امسال بوده و ۱۱۲ فروند شناور موشک‌انداز وارد سازمان رزم این نیرو شد و در مهرماه هم ۱۸۸ فروند پهپاد شناسایی از دور به این نیرو ملحق شد.

وی با اشاره به اینکه در آبان ماه هم شناور اقیانوس‌پیما مزین به نام شهید رودکی (ره) نیز به نیروی دریایی سپاه ملحق شده است، افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که امروز ۳۴۰ فروند شناور رزمی دیگر هم به نیروی دریایی سپاه الحاق خواهد شد. بنده و همرزمانم امروز مفتخریم که فرمایش فرمانده کل قوا مبنی بر «قوی شدن» را محقق کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بالغ بر ۱۰۰ فروند شناور در یک شرکت دانش‌بنیان خصوصی و بیش از ۳۰ فروند شناور موشک‌انداز در سال جاری آماده شده است و همچنین ۳۵ فروند شناور در کلاس‌های مختلف در یک شرکت دانش‌بنیان کوچک و ۱۰ فروند شناور کلاس عاشورا نیز تولید شده است.

بنا بر این گزارش، شناور‌های یادشده در شش کلاس عاشورا، ذوالفقار، طارق، قادر، ناصر و گشتی ساخته شده‌اند که امروز به رده‌های نیروی دریایی پیوستند. این شناور‌ها توسط توان متخصصان داخلی کشور در صنایع دریایی وزارت دفاع، مراکز صنعتی سپاه و بخش خصوصی ساخته شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار