با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت؛

الحاق ۱۱۰ فروند شناور بومی به ناوگان نیروی دریایی سپاه

١١٠ شناور تندرو و موشک‌انداز امروز با حضور سرلشکر سلامی به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
کد خبر: ۴۹۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ - 11December 2021

الحاق ۱۱۰ فروند شناور بومی به ناوگان نیروی دریایی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین الحاق ١١٠ شناور تندرو و موشک‌انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه امروز (شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از فرماندهان و مسئولین نیرو‌های مسلح و مقامات استانی در بندرعباس برگزار شد.

در این آیین شناور‌هایی در کلاس‌های «ذوالفقار» موشک‌انداز، «طارق» موشک‌انداز، «عاشورا» اژدرافکن، «عاشورا» راکت‌انداز و شناورهای ویژه «رعد» و «ناصر» پشتیبانی به ناوگان ندسا الحاق شد.

همچنین در این آیین تعدادی از شناور‌های کلاس عاشورای راکت‌انداز و عاشورای نفربر با هدف تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی» و حمایت از کالای ایرانی، نوسازی شد و به سازمان رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه بازگشت.

این شناور‌ها که به دست متخصصان داخلی ساخته شده‌اند، قابلیت مانور بالا، موشک‌اندازی، راکت‌اندازی و توان اقدامات شناسایی- اطلاعاتی را دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم گفت: این هفتمین الحاق شناور‌هاست که در این مرحله سرعت آن‌ها از ۵۵ نات به ۷۵ و ۹۰ نات رسیده است و در مرحله بعد به ۱۱۰ نات خواهد رسید.

دریادار تنگسیری اضافه کرد: همه امکانات این شناور‌ها شامل موشک‌ها، راکت‌ها و شبکه راداری در مجموعه سپاه ساخته شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار