ادای احترام سران عشایر بختیاری خوزستان به شهدای گمنام

جمعی از سران عشایر بختیاری خوزستان با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.
کد خبر: ۴۴۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ - 08February 2021

ادای احترام سران عشایر بختیاری خوزستان به شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جمعی از سران عشایر بختیاری خوزستان با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

اعضا گروه فرهنگی آسماری بختیاری خوزستان که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان حضور یافتند ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر تجدید عهد پیمان با آرمان بلند شهدا و پیروی از ولایت مطلقه فقیه تاکید کردند و خواهان حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم و به خصوص عشایر خوزستان به شکل مجازی و رسانه ای در یوم الله 22 بهمن شدند.

«صیفور ذوالفقاری» یکی از عشایر حاضر در این مراسم معنوی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت خون همین شهدایی است که جان دادند تا جان مردم شان در امان باشد.

وی نقش عشایر خوزستان از جمله عشایر غیور عرب که مرزداران جان برکف جنوب غرب کشور بوده و هستند و همجنین عشایر دلیر لر بختیاری و دیگر اقوامی که رنگین کمان وحدت در خوزستان هستند در همه امور را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: عشایر به معنای واقعی همان جمله تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب یعنی ذخایر تمام ناشدنی و بی منت انقلاب اند که هر جا لازم باشد با تمام وجود در رکاب رهبری و زیر بیرق اسلام ناب محمدی هستند.

در پایان این مراسم معنوی هدایای فرهنگی متبرک به پیکر مطهر شهدای گمنام از سوی روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به سران عشایر اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار