نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

گام دوم انقلاب اسلامی با مجاهدت و اندیشه‌ورزی طی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری گفت: با مجاهدت و اندیشه و عمل خالص می‌توانیم گام دوم انقلاب را با همت جوانان به خوبی برداریم.
کد خبر: ۴۴۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 08February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که به مناسبت دهه مبارک فجر در مدرسه «طلوع فجر شاهد» برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که با پیروزی انقلاب و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف توانستیم گام اول را برداریم، با مجاهدت و اندیشه و عمل خالص می‌توانیم گام دوم انقلاب را با همت جوانان به خوبی طی کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدا و جانبازان در مقابل دشمنان سینه سپر کردند و باعث اتحاد و یکپارچگی مردمی شدند. ما نیز به خانواده‌های این عزیزان به دلیل صبر و استقامتشان می‌بالیم و سپاسگزار آنان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری خطاب به معلمان و آموزگاران گفت: شما معلمان گرانقدر با کاشتن بذر اخلاص و اندیشه در وجود فرزندان شاهد نام خود را در عالم جاودان می‌کنید.

گفتنی است در پایان جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و معلمان مدرسه طلوع فجر شاهد توسط نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار