همزمان با دهه فجر برگزار شد؛

کارگاه داستان‌نویسی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد + تصاویر

کارگاه داستان‌نویسی با حضور «بهزاد دانشگر» و جمعی از نویسندگان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ - 09February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،  کارگاه داستان‌نویسی با حضور «بهزاد دانشگر» و جمعی از نویسندگان در باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.

«محمدصادق کوچک‌زاده» رییس حوزه هنری یزد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، کارگاه داستان‌نویسی با حضور «بهزاد دانشگر» ‌‌‌نویسنده و مدرس داستان‌نویسی و جمعی از نویسندگان و اهالی قلم به مدت دو روز در باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.

کوچک‌زاده افزود: شخصیت‌پردازی و موضوعات مرتبط با آن، خاطره‌نگاری و قواعد آن، ناداستان‌ها، الگوهای داخلی و بین‌المللی ادبیات غیرداستانی و تفاوت آن با رمان، نمونه‌خوانی آثار و پرسش و پاسخ از جمله مباحث و مطالب این کارگاه بود.

وی به روز رسانی دانش و اطلاعات نویسندگان و فضای نویسندگی استان، رشد و شکوفایی استعدادهای ادبی، آگاهی بیشتر از ذائقه مخاطبان امروزی، نقد و بازخورد آثار نویسندگان جوان، آشنایی و تبادل نظر با نویسندگان مطرح کشور را از اهداف کارگاه برشمرد.

کوچک‌زاده به حضور تعدادی از نویسندگان جوان و خوش آتیه در این کارگاه اشاره و بیان کرد: در سال‌های اخیر استعدادهای ادبی خوبی در استان کشف و پرورش داده شده‌اند که آثار برخی از آنها اسفندماه در کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان معرفی و رونمایی خواهد شد.

رییس حوزه هنری یزد با اشاره به حمایت این نهاد از انتشار آثار نویسندگان جوان و فعال گفت: آثار متعددی از نویسندگان و شاعران استان در حوزه هنری یزد در حال تولید است که به تناوب منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.
علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره‌های آموزش تخصصی داستان‌ و رمان‌نویسی حوزه هنری می‌توانند با شماره 36231400 035 تماس بگیرند.

این کارگاه ادبی با همکاری حوزه هنری یزد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها