بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

22 بهمن یوم‌الله حماسه ملتی است که پایه‌گذار معنوی‌ترین نهضت قرن شدند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌خوزستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 09February 2021

22 بهمن، یوم الله حماسه ملتی است که پایه گذار معنوی ترین نهضت قرن شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت فرا‌رسیدن یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر و یوم الله ماندگار 22 بهمن یادآور حماسه مردمی و تاریخی ملتی است که پایه گذار معنوی ترین نهضت قرن شدند.

22 بهمن ثمره ظهور انقلابی است که به کشور ایران، عزت معنوی و به ملت ایران هویتی ارزشی داد و جرقه‌ای در دل مردم مظلوم دنیا گذاشت که اگر اراده کنند، می توانند به مطالبات برحق شان برسند.

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 شاخص‌ترین اتفاق مردمی قرن بود که تمام معادلات سیاسی، اجتماعی و اعتقادی دنیا و به خصوص استکبار شرق و غرب را به هم ریخت و نوید یک نظام و مکتب نوین در قالب اسلام را به بشریت نوید داد.

سال‌هاست که از این رخداد بزرگ می‌گذرد و خیلی‌ها وعده داده بودند که این درخت پرثمر هرگز محصولاتش را به خورد مردم نخواهد داد اما اقتدار، صلابت و پیشرفت ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه شرق و غرب چنان باعث تنومندی این درخت شده که خیلی‌ها از تبدیل آن به یک جنگل باشکوه که ریشه در اعماق زمین خواهد زد، به لرزه افتاده اند.

ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن را با یاد و خاطر نام همه شهدا گرامی می‌داریم و با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهد و پیمان می‌بندیم که تا نفس در سینه داریم از آرمان‌های متعالی نظام و انقلاب عزیزمان کوتاه نمی‌آییم و برای گسترش این انقلاب معنوی و مردمی تا دورترین مرزهای زمین از جان مایه خواهیم گذاشت تا بیرق سه رنگ کشور عزیزمان را به صاحب اصلی اش حضرت بقیةالله الاعظم تحویل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها