مدیر محتوایی نشر معارف مطرح کرد؛

«کتاب در فرانسه تک‌درختی است» نگاهی تحلیلی به انقلاب دارد

مدیر محتوایی نشر معارف گفت: فضای واقعی انقلاب را در کتاب «در فرانسه تک‌درختی است» شاهد هستیم.
کد خبر: ۴۴۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 09February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، «محمدحسین علیجان‌زاده روشن» در برنامه «یه روز تازه» ضمن معرفی کتاب در فرانسه تک‌درختی است، اظهار داشت: این کتاب نگاهی توصیفی و تحلیلی به جهان انقلاب اسلامی دارد. نویسنده این کتاب وحید جلیلی از اصحاب رسانه و مطبوعات هست و در نشر معارف منتشر شد و استقبال مردم نسبت به این کتاب خوب بود و به چاپ چهارم رسید.

علیجان‌زاده روشن اظهار داشت: کتاب به مسائل معاصر انقلاب اسلامی و آنچه امتداد داشت، پرداخته است و فضای واقعی انقلاب را در کتاب «در فرانسه تک‌درختی است» شاهد هستیم. همچنین به تعابیر اسلام آمریکایی و غرب‌گرا نیز پرداخته شده است و اگر امروز مشکلاتی را شاهد هستیم به واسطه جریان غرب‌گراست که تفسیر و تحلیل آنها از انقلاب همانند اسلام سکولار و دموکراسی آمریکایی است.

مدیر محتوایی نشر معارف تأکید کرد: نویسنده از نوشته‌های خود در دهه ۸۰ استفاده کرده است. این کتاب که از سوی دفتر نشر معارف در ۱۲۰ صفحه منتشر شده، با نثری زیبا، مخاطب را با پیشامدها و تأثیرات انقلاب اسلامی بر جهان، انحرافات پیش پای انقلاب و افق‌های پیش‌رو و مسیر پیشرفت‌های انقلاب آشنا می‌کند.

گفتنی است برنامه «یه روز تازه» مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار