رییس سازمان بسیج مداحان کشور:

"علی آهی" فخر جامعه مداحان کشور بود

رییس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امروز شخصیتی به خاک سپرده شد که سرمایه گران بهای عمر خود را صرف گسترش معارف اهل بیت(ع) کرد؛ در حقیقت فخر جامعه مداحان کشور بود و می توان گفت که در عرصه تاریخ ستایشگری اهل بیت(ع) همچون مرواریدی درخشید.
کد خبر: ۴۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ - 07April 2015

به گزارش گروه فرهنگی هنری دفاع پرس، محمد فراهانی رییس سازمان بسیج مداحان کشور در مراسم تدفین استاد حاج علی آهی که امروز از مقابل مسجد امیرالمؤمنین (مسجدی که استاد علی آهی بنا کرده بود) برگزار شد، گفت: مهمترین خصیصه این استاد گرانقدر تبعیت محض از ولایت به معنای کامل و واقعی که در رأس آن ولایت اهل بیت(ع) و در امتداد آن ولایت فقیه، قرار دارد، بود.

وی ادامه داد: در بحث ولایت اهل بیت(ع) به جرأت میتوان گفت که ایشان سرسلسله مروجین عقاید صحیح شیعه در وادی شعر آیینی و مذهبی بودند و در مجالهای مختلف به نقد و بررسی اشعار از این منظر میپرداختند.

فراهانی ادامه داد: در امر ولایت فقیه، «آهی» در عمل، تابع فرمایشات امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود و عملاً فرمایشات و منویات آن ها را به منصه ظهور رساند.

رییس سازمان بسیج مداحان کشور در ادامه پیام زندگی استاد آهی را اینچنین عنوان کردند: پیام زندگی پربرکت «حاج علی آهی» این بود که مصداق ایمان و عمل صالح که خداوند متعال در قرآن به عنوان شرط خروج از خسران ذکر فرموده و تحقق آن را در سایه سار خدمت به آستان اهل بیت(ع) می داند، است.

پیکر این پیرغلام حسینی را مردم و دوست داران اهل بیت تا بهشت زهرا بدرقه کردند تا در قطعه301  روضه الحسین (جامعه مداحان) برای همیشه آرام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار