انصارالله:

«گریفیتس» نماینده انگلیس در لباس سازمان ملل است

پس از اظهارات اخیر فرستاده سازمان ملل در امور یمن علیه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، سخنگوی جنبش انصارالله گفت که فرستاده سازمان ملل نماینده کشورش انگلیس در لباس سازمان ملل است.
کد خبر: ۴۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ - 09February 2021

انصارالله: «گریفیتس» نماینده انگلیس در لباس سازمان ملل استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء، امروز (سه‌شنبه)، به اظهارات «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن واکنش نشان داد.

سخنگوی انصارالله در حساب کاربری خود نوشت: «همچون منطق سفیر انگلیس، گریفیتس اقدامات هموطنان ما را که از خود دفاع می‌کنند، خصمانه می‌خواند؛ که این موضوع او را نماینده کشورش (انگلیس) در لباس سازمان ملل می‌سازد».

محمد عبدالسلام ادامه داد: «اگر سازمان ملل متحد بر بررسی امور یمن از نگاه چهار کشور متجاوز اصرار می‌ورزد، در این صورت، خود آن‌ها نیز در تداوم رنج‌های [ملت یمن]سهیم هستند».

عبدالسلام در پایان اظهاراتش تأکید کرد: «کسی که برای برقراری صلح میانجیگری می‌کند، می‌بایست از منطق کج خود دست بردارد».

طبق گزارش شبکه «الجزیره»، فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن، امروز (سه‌شنبه)، اقدامات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب را «خصمانه» خواند و از این اقدامات ادعایی ابراز نگرانی کرد.

 سخنگوی انصارالله روز گذشته نیز در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر تأکید کرده بود: «بریتانیا و غیر بریتانیا باید به یاد داشته باشند که همچنان به تجاوزگری‌ها و تحمیل محاصره علیه مردم یمن ادامه می‌دهند و کسی که ابتدا و فورا باید دست از [اقداماتش]بکشد متجاوز جنایتکار است».

محمد عبدالسلام در ادامه اظهاراتش گفته بود: «اما آنکه از خود دفاع می‌کند، در مسیر درست حرکت می‌کند و حق دار است و از نظر اخلاقی، ملی و انسانی اگر پیش از متوقف شدن تجاوزگری‌ها و محاصره دست [از اقدام]بکشد، مقصر است».

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار