رییس بسیج رسانه خراسان رضوی:

رسالت رسانه، تبیین اندیشه شهیدان است

عباس محمدیان گفت: رسانه‌ها در شرایط جاری می‌بایست بیش از هر زمانی زمینه لازم را برای آشنایی هرچه عمیق‌تر نسل جوان کشورمان را با افکار نورانی و راه شهیدان عزیز انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس فراهم کنند.
کد خبر: ۴۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ - 09February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در آستانه یوم‌الله ۲۲بهمن اصحاب رسانه خراسان رضوی با تشرف به حرم مطهر رضوی، ضمن عطرافشانی مزار شهدای آرمیده در بهشت ثامن‌الائمه (ع) و در جوار مضجع نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل نسبت به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی در این مراسم معنوی بیداری و بصیرت‌افزایی را اصلی‌ترین نقش در جامعه دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه بطور ویژه، موکد و متعهدانه ایفای این نقش را به عنوان وظیفه‌ای حرفه‌ای بر عهده دارند.

عباس محمدیان افزود: آسایش و امنیت امروز میهن اسلامی و بصیرت مردم مرهون جانفشانی شهیدان و ایثارگری جانبازان و آزادگان است. 

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران لازم است تجدید بیعت خود را با شهیدان والامقام ابراز و اعلام کنیم.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی در پایان گفت: رسانه‌ها در شرایط جاری می‌بایست بیش از هر زمانی زمینه لازم را برای آشنایی هرچه عمیق‌تر نسل جوان کشورمان را با افکار نورانی و راه شهیدان عزیز انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها