اتهام جدید منافقین علیه برنامه هسته ای ایران

در آستانه مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 1+5 در ژنو، گروهک منافقین در اتهامی جدید مدعی شد اطلاعاتی در مورد تعقیب تسلیحات هسته ای توسط ایران در یکی از مراکز نزدیک تهران در اختیار دارد.
کد خبر: ۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳ - 10October 2013

اتهام جدید منافقین علیه برنامه هسته ای ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "رویترز"، در حالی که گمانه زنی های مختلفی د رمحافل سیاسی و رسانه ای در مورد دستیابی به توافق در مورد برنامه هسته ای ایران در روزهای اخیر مطرح شده است، گروهک منافقین که جنایات آن علیه ایرانیان بر همگان آشکار شده است در اتهامی جدید مدعی شد اطلاعاتی در مورد تعقیب تسلیحات هسته ای توسط ایران در یکی از مراکز نزدیک تهران در اختیار دارد.

گروهک منافقین که خود را به عنوان شورای ملی مقاومت ایران معرفی می کند مدعی شده است در آستانه مذاکرات ژنو مقامات جمهوری اسلامی ایران تحقیقات خود برای دستیابی به سلاح هسته ای را از یکی از مراکز تحقیقاتی در تهران به یک مرکز نظامی در حاشیه تهران منتقل کرده اند.

شایان ذکر است گروهک منافقن در چند ماه گذشته نیز اتهام دیگری علیه برنامه هسته ای کشورمان مطرح کرده بود که تنها مورد توجه فرانسه قرار گرفت.

گفتنی است این گروهک منفور در سال های گذشته نقش مهمی در ارائه اطلاعات غلط به طرفین غربی داشته و عامل اجرای برخی از ترورهای دانشمندان هسته ای کشورمان در همکاری و پیروی از موساد بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار